Donner Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Slut på det roliga. Du ska väl vara nöjd ändå? Ja absolut! Jag är nöjd nu när röken har lagt sig så. Kändes bara som luften gick ur mig totalt när jag åkte ur inatt. Så nära men ändå så långt borta Men va fan! Vem vill åka till ett varmt och soligt Bahamas i januari när man kan stanna i Sverige i snöstorm och kyla och spela nätpoker? Citera
QoS Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Flyttar över till Resultat istället. Enjoy! - QoS Citera
nizze Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Slut på det roliga. Du ska väl vara nöjd ändå? Ja absolut! Jag är nöjd nu när röken har lagt sig så. Kändes bara som luften gick ur mig totalt när jag åkte ur inatt. Så nära men ändå så långt borta Men va fan! Vem vill åka till ett varmt och soligt Bahamas i januari när man kan stanna i Sverige i snöstorm och kyla och spela nätpoker? Vad kom du då? Citera
Donner Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Slut på det roliga. Du ska väl vara nöjd ändå? Ja absolut! Jag är nöjd nu när röken har lagt sig så. Kändes bara som luften gick ur mig totalt när jag åkte ur inatt. Så nära men ändå så långt borta Men va fan! Vem vill åka till ett varmt och soligt Bahamas i januari när man kan stanna i Sverige i snöstorm och kyla och spela nätpoker? Vad kom du då? 6:a Citera
Recommended Posts