Pedroboy Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 snabb fråga, säg att jag har rakeback hos pokerklienten "A".. Kan jag då bonus hora på andra klienter? Varför inte? på vissa ställen kan du tom hora i den klienten medANS DU HAR rb! Vilka då? Jag gissar att dessa ställen inte ha bonus så ofta...elller? LoL Absolut poker har bonusar oftare än någon annan site ca 400 dollar i veckan, och där går det att kombinera. Citera
thefman Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Vilka är de absolut hetaste bonusarna ute nu? Unibet var nog den lättaste bonusen sedan Expekts 25% vid 100 rejkade. Martins verkar bra mycket svårare än Unibets plus att kapitalet blir låst under så lång tid. Citera
swisch Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 När jag loggar in på empirepoker får jag följande erbjudande: Use the Bonus Code "MAX100" when you make your next deposit before 11-NOV-05 23:59 EST and get 50% extra (Max $100) in your bonus account. Så är där en länk som där står restrictions på men när jag trycker på den kommer jag till deras huvudsida och där står inget om hur många händer jag måste spela. Någon som vet hur många händer som gäller för denna bonus? Citera
thefman Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Kan jag kombinera Parbets first deposit bonus med EXTERN-AFFE-SAJT.se's rakeback? * Pill - QoS* Citera
Havet Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 När jag loggar in på empirepoker får jag följande erbjudande: Use the Bonus Code "MAX100" when you make your next deposit before 11-NOV-05 23:59 EST and get 50% extra (Max $100) in your bonus account. Så är där en länk som där står restrictions på men när jag trycker på den kommer jag till deras huvudsida och där står inget om hur många händer jag måste spela. Någon som vet hur många händer som gäller för denna bonus? Brukar vara 700 eller 1000 händer. Citera
Dark2 Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Kan jag kombinera Parbets first deposit bonus med NO-NO-FOR-EXTERN-AFFE-SAJT.se's rakeback? * Mer pill - QoS * Inget rakeback prat här. Läs gärna HÄR där om forumets rakeback policy. Men oftast går det inte att kombinera olika erbjudanden. Maila din rakeback källa och fråga. Citera
QoS Postad 7 November , 2005 Författare Rapport Postad 7 November , 2005 thefman, precis som Dark2 påpekade, no-no för den typen av rakebacksnack. Ta gärna en till på våra regler. Enjoy! - QoS Citera
-_- Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Om man ska sätta in pengar på någon sida som inte tillhör B2B var får man då högst bonus just nu? Inte i procent utan max $ € £ Citera
Ekenstar Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Om man ska sätta in pengar på någon sida som inte tillhör B2B var får man då högst bonus just nu? Inte i procent utan max $ € £ Max bonus borde väl vara att signa upp på Hollywood Poker via bonuswhores, då kan du få en bonus på 1000% upp till $10000. Citera
Machista Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Oktober blev ju lysande ur bonussynpunkt efter Partys kupp. Drog lätt in 1 000 dollar. Nu är det ju stendött. Inget från Empire, inget från Multi eller Party. Laddar de om eller vad händer? Citera
Cekan Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 betalas sign-up bonusen på martins poker ut 20 euro \ 100vip eller kommer allt i en klump Citera
thefman Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 thefman, precis som Dark2 påpekade, no-no för den typen av rakebacksnack. Ta gärna en till på våra regler. Enjoy! - QoS förlåt Tack för svaren! Citera
swisch Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 När jag loggar in på empirepoker får jag följande erbjudande: Use the Bonus Code "MAX100" when you make your next deposit before 11-NOV-05 23:59 EST and get 50% extra (Max $100) in your bonus account. Så är där en länk som där står restrictions på men när jag trycker på den kommer jag till deras huvudsida och där står inget om hur många händer jag måste spela. Någon som vet hur många händer som gäller för denna bonus? Brukar vara 700 eller 1000 händer. Okej hur lång tid har man på sig? Citera
QoS Postad 7 November , 2005 Författare Rapport Postad 7 November , 2005 Ny vecka, ny tråd! http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=257536#257536 Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts