emilio_barzini Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 And the bubbleboy strikes again!!! All in med 99 vs A9s A på turn och han drar tom färgen på rivern RIGGAAAAAAAT Vad får han som bubblar? Citera
cheunce Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Vill bara tacka emilio för att han åkte ut före mig Citera
Bimpi Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Som jag sa (att jag brukar förlora stort då jag ligger bra till), så slog precis det in... var ner på sista plats med ca 7k i marker men nu har jag tagit mig tillbaks till 26k. Mest missnöjd med att jag förlorade en stor pott då jag foldade AK mot derran som bettade på rivern med, sen visade han upp bluffen med AJ (Ingen hade nått par eller nått) Vafan gick jag inte all in direkt för så man hade sluppit tänka. Citera
emilio_barzini Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 ingen fara Bubblan är min oftast så det är lugnt Lycka till alla! Citera
banzai3030 Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Min första pokerforum.nu-turnering slutade på en inte allt för glamourös 57e plats, men jag fick iaf nöjet att slå ut två personer Citera
theo Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Har fått AA 5 ggr idag, kan inte vara normalt. Är det fler som fått ovanligt många AA ? Citera
Djens Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Jag torskade med 33 mot kj, som klonkade J, surt... Citera
ampixo Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Jag åkte på en jobbig 12de plats. Djens KT stod sig bra mot min KQ, sen var nästan chipsen slut så resten gick in med 55. Då hade nån plockat upp 99. Det blir set på turnen, fast för 99. Jaja. Jag kunde åkt innan. Räknade mina förlorade / vunna 20/80s samt 30/70s under turneringen. Och riggen var emot mig idag. 4/7 slutade dom! Citera
Bimpi Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Jag torskade med 33 mot kj, som klonkade J, surt... det blev visst jag som spankade dig vettefan varför jag synade med KJ föresten Citera
Pokertomte Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Jag torskade med 33 mot kj, som klonkade J, surt... det blev visst jag som spankade dig vettefan varför jag synade med KJ föresten Simma iväg nu Nemo! Citera
Bimpi Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Jag lyckades dra ut Sygkyk tror jag han hette. Får väl be om ursäkt... Jag AQ han AK suited, jag klonkade in Q på turn om jag inte minns fel. Edit: Jaha, första pokerforum online slutade man 4:a (räknar inte med förra veckan då det var 5card stud eller vad det hette...) Gick all in från SB med KQ, stor stacken i BB hade då AT och synade, jag förbättrade mig inte och han träffade till råga på allt en 10:a med så då åkte jag. Men hur som helst var det en kul turnering då man fick börja med 5k marker. Inte för att jag fick roa mig med de så länge, var nere på ca 1600 efter första handen... Kändes bättre så, är ju ändå 100 mer än vad man är van att börja med Citera
kauppinen Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 så åkye man ut på 3:e plats med AKo mot A2o, all in pre och klonk en 2 på floppen. Jaja ska inte klaga vann ju förra vecken GG alla ! Citera
ampixo Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Congratulations to the tournament winner calagun calagun receives €259 Grattis till Calagun. Ganska trist HU där "Havet11" foldade på tok för mycket från knappen. Väl spelat allihopa. Bara en vecka till nästa turnering nu!! Citera
aztaroth Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Whee! Första pf-turneringsvinsten sen rankingen infördes. Hade en hel del tur ett par gånger. Lyckligtvis. Ledsen för alla utdragningarna. Citera
Rille Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Synar en all in med QQ och möter AK och min hand håller sig. Poker guden är med mig idag. Skönt att inte vara näst sist i chip ligan längre. Nu finns det ju en chans att man kommer in the money och tar in lite på QoS i statestiken Äckel var ju min AK som skulle vinna. Hmmm du har ju dragit ut mig förr så det skönt att få revange. Ser ut som jag hamnar på bubblan om inget mirakel händer När? Citera
cheunce Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Synar en all in med QQ och möter AK och min hand håller sig. Poker guden är med mig idag. Skönt att inte vara näst sist i chip ligan längre. Nu finns det ju en chans att man kommer in the money och tar in lite på QoS i statestiken Äckel var ju min AK som skulle vinna. Hmmm du har ju dragit ut mig förr så det skönt att få revange. Ser ut som jag hamnar på bubblan om inget mirakel händer När? Var bara något jag hitta på Men du har iaf slagit ut mig och det är ju samma sak Kommer dock inte ihåg men det var för några veckor sedan om jag minns rätt. Citera
QoS Postad 31 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Stort grattis aztaroth! Själv så var jag så jäkla trött igår att jag inte ens märkte först 3 händer eftrer att jag åkt ut att jag varit "Post and Fold" ett tag - det är skills! - QoS Citera
Seglarn Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Kostar det nått att spela pokerforum.nu Online tuneringen på HeyPoker? Citera
APC Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Kostar det nått att spela pokerforum.nu Online tuneringen på HeyPoker? Brukar kosta mellan €10-€50, Vanligast är dock €10 men passa dig förfan, spelet är riggat. Citera
erik87 Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Kostar det nått att spela pokerforum.nu Online tuneringen på HeyPoker? Brukar kosta mellan €10-€50, Vanligast är dock €10 men passa dig förfan, spelet är riggat. Äh, det gäller bara att ha skills, ställ in med sämst hand och dra ut - upprepa. Citera
cheunce Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Äh, det gäller bara att ha skills, ställ in med sämst hand och dra ut - upprepa. Jepp funka rätt bra för mig förra gången. Iofs var jag rätt short stack de flesta gångerna så jag hade inte mycket vall än att gå all in "Fear the dark side of the klonk" Citera
Recommended Posts