Uzuuu Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Någon mer än jag här på forumet som spelar denna underbara turnering på Heypoker just nu?? Citera
Uzuuu Postad 28 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Heyjohan: Table 15 på Wild West just nu har "laggat".. Alltås de spelar inte på det bordet endå så är de fortfarande med i turneringen och åker "snålskjuts" in i INT,... Om du hinner så kolla upp det... Citera
HeyJohan Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Ser det. Ska kolla det direkt! Mvh Johan Citera
Uzuuu Postad 28 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Bra! Vet du vad det kan vara än?? Är ju snart dax för finalbord Citera
aphrodisia Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 jag kom som nummer 50.. alltså borde jag ha kommit som nr 41? Citera
Uzuuu Postad 28 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2005 slutade som 32a nu...men hur blir det med det där bordet heyjohan? ska man skriva till supporten eller? Citera
HeyJohan Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Jag har jagat på dem. Det ser ju helt sjukt ut. Men maila dem gärna så de får reda på att det inte bara är jag som är irriterad. Mvh Johan Citera
Uzuuu Postad 28 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Skrivit till dom nu...hoppas man får svar av dom nu innan jag går lägger mej... men det var faktiskt riktigt irriterande att deras bord var kvar...man borde ju egentligen bara deffat 20 (alltså 10 spelande) kvar...det borde ju egentligen räkntas som finalbord.. men men.. får väl se vad supporten säger.. tack för hjälpen iaf HEYJOHAN! Citera
HeyJohan Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Japp, antar att vi har ett svar i morgon. Måste själv gå och knyta mig nu, har tydligen ett liv utanför forumet också enligt min sambo Mvh Johan Citera
aphrodisia Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Hörde ni något från supporten? Nyfiken.. Citera
Uzuuu Postad 30 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Jag fick detta som svar... Hi, Our technical department will solve the problem as soon as possible. We apologize for any inconvenience. Best regards, Customer Support Service Heypoker Känns som ett standardsvar.. Det spelar ju ingen roll för mej (och dej) att dom löser problemen efter att man åkt ut ur en turnering... Meen men ...svarade på detta mejlet men dom har inte svarat tillbaka än... Citera
aphrodisia Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Standardsvar... Vi får väl vänta och se hur de löser det. Undrar om de spelarna fick ut någon vinst? Citera
HeyJohan Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Jag har inte hört något själv heller. Får lättare att agera på måndag. Mvh Johan Citera
Recommended Posts