erzki Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Jag har ett netellerkonto med valutan dollar. Detta medför att när jag ska sätta in pengar på pokerkonton som har euro, tas en stor avgift. Jag funderar nu på att öppna ett Webmoney konto. http://www.webmoney.ru Är det någon som har erfarenhet av detta? Saker jag funderar över: - Avgifter vid instättning och uttag från pokerkonto - Snabbhet vid instättning och uttag från pokerkonto Citera
EricT Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Vet att 24hPoker och Dreamlandpoker.ru tar webmoney. Det verkar vara direktintegrerat in kassan! Citera
gdaily Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Ryska sajter låter ju väldigt bra att anförtro sina pengar och kreditkortsuppgifter till... not. Citera
EricT Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Det är iofs sant. Men jag tror faktiskt ryska bolag och tjänster nu börjat bli rumsrena. Konstigt vore annars! Citera
Dark2 Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 jo kanske. men skulle inte lita på dom. Citera
inkassera Postad 28 Oktober , 2005 Rapport Postad 28 Oktober , 2005 Nu vet jag inte hur det ligger till med b2bsiterna och deras stöd för just moneybookers.com men annars är det en bra o billig site som man kan använda olika valutor på. Citera
Castro Postad 3 November , 2005 Rapport Postad 3 November , 2005 Det verkar som att fler och fler siter kommer att borja anvanda Webmoney. An sa lange kan man bara ta ut pengar till sitt webmoneykonto pa de flesta b2b-siterna, men snart skall man nog kunna borja att satta in via webmoney ocksa. Det finns ju redan pa 2 av dem. Citera
kydyl Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Är det någon som har vågat skaffa ett konto trots att de är ryska? Precis som trådskaparen har jag neteller i dollar men har nu börjat spela en del på eurosajter vilket medför oönskade avgifter. Tycker sidan verkar lite rörig men nog ser det seriöst ut. Citera
Recommended Posts