AndreasH Postad 20 September , 2004 Rapport Postad 20 September , 2004 Alex från Göteborg vann inatt huvudturneringen i barcelona open. 80000 euros och en fin uppvisning på tv-bordet. Grattis! / Andreas - bubblade Citera
sostlind Postad 20 September , 2004 Rapport Postad 20 September , 2004 Alex från Göteborg vann inatt huvudturneringen i barcelona open. 80000 euros och en fin uppvisning på tv-bordet. Grattis! / Andreas - bubblade Alex spelade mkt bra, solitt, aggressivt och höll hela vägen. Stort grattis till honom. Själv kom jag på 9e plats några potter efter att ha reraisat all-in en stor höjning från Alex när jag trodde han försökte stjäla från knappen. Jag satt på BB med AQs. Alex tänkte i 10 min och synade helt korrekt med AKo. Ingen Q och jag hade sprätt iväg min hyfsat stora stack till Alex. Jag är glad att det hjälpte honom att ta sig hela vägen även om jag naturligtvis hellre hade tagit hand om hans chips istället för tvärtom. /stefan Citera
Matteprof Postad 20 September , 2004 Rapport Postad 20 September , 2004 Grattis till en fin 9:e plats ändå sostlind, även om det kanske känns lite surt.... Citera
Hjort Postad 20 September , 2004 Rapport Postad 20 September , 2004 Du skulle ju så klart haft med dig en posse av skränande pokerforumare, se så mycket det har hjälpt Ector. Grattis och beklagar förresten. Citera
dur4nd Postad 20 September , 2004 Rapport Postad 20 September , 2004 Grattis Vilka var det som sponsra/skötte tv-inspelningen? Får vi se det i Sverige? Citera
AndreasH Postad 20 September , 2004 Författare Rapport Postad 20 September , 2004 Det var ju första delen av EPT, European Poker Tour, sponsrat av Poker Stars. Om det kommer att visas i sverige vet jag inte, men jag fick för mig att det skulle sändas på Eurosport med början i mars någon gång. Citera
dropbass Postad 20 September , 2004 Rapport Postad 20 September , 2004 Eurosport vore nice med tanke på att det är en kanal många har. Hittar dock ingen info om kanal här http://www.europeanpokertour.com/ Citera
sostlind Postad 21 September , 2004 Rapport Postad 21 September , 2004 Först kommer det att sändas på Challenge. En liten kabelkanal i UK. Sen kommer man nog försöka sälja produktionen till både höger och vänster. mvh stefan Citera
AndreasH Postad 23 September , 2004 Författare Rapport Postad 23 September , 2004 Om någon här har Alex telefonnummer så skicka det gärna till mig i ett PM. Tack! / andreas Citera
Govno123 Postad 23 September , 2004 Rapport Postad 23 September , 2004 OMG Thay `ve killed kenny! Citera
dropbass Postad 23 September , 2004 Rapport Postad 23 September , 2004 Först kommer det att sändas på Challenge. En liten kabelkanal i UK. Sen kommer man nog försöka sälja produktionen till både höger och vänster. mvh stefan Jahopp, jaja det finns ju alltid internet Citera
zlicka Postad 26 September , 2004 Rapport Postad 26 September , 2004 .......................glöm d Citera
Recommended Posts