Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

En annan skum grej i nya klienten:

När en spelare i en turnering har lite marker kvar och t.ex. hamnar i BB med 1800 när BB är på 2000 så uppstår ett krux.

Om alla foldar och t.ex. SB synar så spelas inte handen utan BB foldas och förlorar handen och försvinner därmed ur turneringen

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

I Tournaments så får jag bara upp 4 turneringar just nu, bla SM och FM.

Är det samma för er? Ville bara kolla så att det inte är jag som missat någon inställning eller nått.

Såg för övrigt att det var 56 deltagare i $10 - $3000 garantin idag och första priset = $1020 :shock:

Postad
En annan skum grej i nya klienten:

När en spelare i en turnering har lite marker kvar och t.ex. hamnar i BB med 1800 när BB är på 2000 så uppstår ett krux.

Om alla foldar och t.ex. SB synar så spelas inte handen utan BB foldas och förlorar handen och försvinner därmed ur turneringen

 

Lol!

 

Makabert.

 

Jag förstår inte hur någon kan spela för riktiga pengar i en så buggig klient!

Postad

Sajten suger skunk!

 

Båda min kvalificeringar i FM och SM är dessutom borta, puts väck, snyggt! Och alla andra som kvalificerat också för den delen.

 

De lär väl fixa till det men det är inte många dagar kvar till måndag (FM) .

 

Dessutom var mitt konto låst tidigare pga för många felaktiga login?! Men en halvtimme senare gick det bra. Que?!

 

Urdåligt att man inte testar sajten innan man lanserar den!

 

Glad att jag har flyttat ut alla pengar för länge sen. Skulle inte våga anförtro dem en enda spänn för närvarande.

Postad
I Tournaments så får jag bara upp 4 turneringar just nu, bla SM och FM.

Är det samma för er? Ville bara kolla så att det inte är jag som missat någon inställning eller nått.

Såg för övrigt att det var 56 deltagare i $10 - $3000 garantin idag och första priset = $1020 :shock:

 

Tar med min förra fråga och undrar om någon bara kan bekräfta ;)

 

Sen en annan sak!

Du som nu läser denna tråd och har kommit till detta inlägg och råkar jobba på Expekt!

Se till så att någon skickar iväg ett mail till era kunder och informerar kort om vad som händer. Eller varför inte göra ett inlägg i denna tråd så skulle bla eran inbox hos supporten inte bli överfull (då kanske servrarna börjar rulla)

Om någon från er bara visar sig så brukar oftast dom flesta ha förståelse och bli lugnade. Men utan kontakt med oss så blir vi bara förbannade och jämför eran produkt med våra övriga BadBeat's.

 

Mvh Niklas

Postad

Strul strul och mera strul med nya klienten

 

Satt vid ett bord och hade två par när floppen kom upp, sen låste sig allt.

Lite lätt irriterad, tur att potten inte hade hunnit bli stor. Förlorade min plats på bordet också.

 

15min senare händer samma sak i ett annat bord, sitter med par i 10:or innan floppen och allt låser sig igen :evil:

 

 

Kan säga att internet fungerade som vanligt.

Postad

Är sedan gammalt kund hos Expekt.

Tankade ned nya klienten idag och installerade.

"Lyckades" till slut logga in efter ett antal försök med "Could not establish connection bla bla...".

Då får jag upp en ruta där jag ska fylla i mitt screen name:

Please select a "Screen Name"

(This will be your name at the Poker Tables)

Ok, tänkte jag, och skrev in mitt screenname som jag haft hur länge som helst.

Icke sa Nicke...

An error occured while processing your request:

The screen name you have chosen already exists in the system

 

Ehhh...?

 

Någon som har liknande problem?

Har mailat supporten men inte fått något svar än.

Postad
Bra sagt!

 

Hade de funnits nån som helst info om vilka problem som de vet om på sajten så hade vi inte behövt gnälla så mycket. Som det är nu blir man bara förbannad!

 

Jag tror att problemet är att de har en applikation som är överfull av buggar vilka de inte har någon som helst aning om.

 

Att bygga en helt ny klient är inget man gör på några månader!!! Jag tror att det finns risk att det kommer att vara allvarliga problem tills efter årsskiftet om inget under sker närmaste veckan

Postad

Spelade lite fixed limit idag, verkar som att det har blivit lite lösare spel vilket i och för sig är trevligt.

 

När jag lämnade bordet hade jag gått plus med en viss summa. När jag sedan kollade under "Account" så fattades $0.09, det är väl inte mycket att bråka om men det är konstigt. Kollade hand historyn och då stämde allt. Verkar som den visade mer pengar vid bordet än jag tydligen hade.

Postad
Spelade lite fixed limit idag, verkar som att det har blivit lite lösare spel vilket i och för sig är trevligt.

 

När jag lämnade bordet hade jag gått plus med en viss summa. När jag sedan kollade under "Account" så fattades $0.09, det är väl inte mycket att bråka om men det är konstigt. Kollade hand historyn och då stämde allt. Verkar som den visade mer pengar vid bordet än jag tydligen hade.

 

Dom måste väl sno lite så dom kan anställa mer folk på supporten ;)

Postad
Spelade lite fixed limit idag, verkar som att det har blivit lite lösare spel vilket i och för sig är trevligt.

 

När jag lämnade bordet hade jag gått plus med en viss summa. När jag sedan kollade under "Account" så fattades $0.09, det är väl inte mycket att bråka om men det är konstigt. Kollade hand historyn och då stämde allt. Verkar som den visade mer pengar vid bordet än jag tydligen hade.

 

Ursäkta mig, jag vill inte verka brysk:

 

- Hur fan kan man ha sina pengar på ett sånt ställe?!

 

:shock::shock::shock::shock::shock::shock:

Postad

Ursäkta mig, jag vill inte verka brysk:

 

- Hur fan kan man ha sina pengar på ett sånt ställe?!

 

:shock::shock::shock::shock::shock::shock:

 

Bra fråga! Satte in lite när jag började spela och tänkte bygga rulle på att spela fixed limit micro. Är väl inte så många som har det förutom prima? Är nog dags att byta ändå. Har nu testat NordicBet och där kände man ju igen sig :)

Postad

Jag mailade deras suport om massa strul och fick det här svaret:

 

- - - -

Dear customer,

 

We are very sorry that we are forced to send you an auto-reply when you are having problems using our poker client. The reason is that the amount of emails is much larger than what we can handle right now.

 

We are fully aware of the problems you are experiencing with the application at the moment, including tournaments and ringgames not accessible or freezing. Our poker supplier Tain has all available staff working to solve this right now but we do not know when it will be back up at full speed, they have received information of all bugs that has happened so far.

 

Tournaments which froze will be refunded by Tain.

 

We do hope that this gave you some more information, however if you have a very specific question about your personal account that you need an urgent direct

answer to we would appreciate if you could mail us at pokerbonus@expekt.com

 

Again, we are truly sorry that we can not give you the personal answer you deserve, but hope that this general answer that you receive directly instead of waiting several hours for a personal reply is satisfactory for you right now.

 

Best Regards,

Niklas Johansson

Support

Expekt.com Ltd.

- - - -

 

...det är nog lite "stökigt" hos Expekt just nu kan jag tänka mig.

Postad

Förutom att mjukvaran fryser sej och jag blir tvungen att stänga ner allt ibland lyckas jag under längre perioder inte logga in över huvud taget, ingen som har några tips om vad man ska göra? Någon som hört nått ifrån expekt?

Postad

även jag ahr drabbats av dena skit....bordet e fruset....

 

mailade sen o berättad emen fick sammma brev som svar...

 

 

jag tycker vi bojkottar expekt......hoppas ni är med mig...

 

alla till B2B!!?

 

lol

Postad

Jag Vill se telefonsupport + vanlig emailsupport hos Expekt. Det känns som om dom är väldigt ljusskygga individer när dom inte har något så vanligt nu för tiden som telefonsupport.

 

Jag hoppas för övrigt att Expekt bjuder på inköpet till Svenska och Finska mästerskapen till alla kunder( må bäste man eller kvinna vinna) eftersom dom ändå inte hittar dom som redan kvalificerat sig. Då slipper ni leta!!??

Postad

ja det hände mig. började spela en 500$ eller TM bord, efter två händer blev jag utkastad/utfryst och sen kunde jag inte logga in på x timmar, tack tack ta mina pengar bara ..

 

Det tråkiga med hela händelsen var att jag försökte lämna bordet innan det var fullt och sngn hade startat, men se det gick inte, jag var anmäld trots att jag lämnade bordet osv.. refund.. jo säkert.. i wish.. tain, heja heja, era tester med botar var ju verkligen väl genomförda...

Postad

Expekt förlorar nog en hel del pengar på det här strulet. Först och främst genom förlorade rakes och inköp i sng och tournaments. Sedan tappar de nog många kunder/spelare som redan lämnat eller kommer att lämna Expekt.

Prima verkar ha lika många inloggade nu som när Expekt fanns med i nätverket.

Har varit kund hos Expekt i flera år och de verkar köra samma informationspolicy som alltid. Ser inget, hör inget och säger inget.

Postad

Har inte kunnat logga in sedan bytet.

Så här skrev supporten när jag frågade var felet låg.

 

"Tack för ditt e-mail!

 

Vänligen pröva att logga in igen.

Jag kommer in när jag använder dina inlogguppgifter. Om det fortfarande inte fungerar så får du återkomma."

 

Är det vanligt att supporten har tillgång till kundernas inloggningsuppgifter?

Känns djävligt risky... det räcker med att en skum person får anställning där för att vålla oerhörd ekonomisk skada.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...