Nesta_ Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Jag spelar på Poker Plex på crypto nätet och jag loggade nyss in på min mejl för att kolla om där kommit något nytt. Där var ett mejl från pokerplex@morfeus.dk I mejlet stod det att texten inte kunde läsas utan man var tvungen att ladda ner en bifogad zip fil. Det var ett virus. Så om ni får ett mejl från denna adressen så kasta det. * Lite RP - QoS * Citera
Lantash Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Antar att det är därför att man har virus program Citera
jacobmal Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 det är väl därför man har sunt förnuft Citera
Grankott Postad 21 Oktober , 2005 Rapport Postad 21 Oktober , 2005 det är väl därför man har sunt förnuft Tänk så många trådar/inlägg i detta forum som INTE håller sunt förnuft... Tack Nesta_ för varningen! Citera
AKQJTh Postad 21 Oktober , 2005 Rapport Postad 21 Oktober , 2005 . .dk betyder danmark. Typiskt danskt. Citera
busen Postad 21 Oktober , 2005 Rapport Postad 21 Oktober , 2005 Vilken dansk rubrik. Tittat på tråden 4 ggr nu. Byt? Citera
Recommended Posts