minucci Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Dom e säkert skitbra men e det bara jag som inte hänger med? ok första halvan men sen i slutet tappar hon mig totalt! Dom jag tror jag tror dom tror att jag tror. Cecilia: Mina motståndare är tyvärr aldrig en homogen grupp som alla beter sig på samma sätt. Vissa är väldigt enfaldiga, andra är genier. Det gäller att placera dem rätt, på den inte helt linjära skalan. Ta de enfaldiga, jag tror jag vet hur dom tror jag spelar, så det är bara att låta bli att spela så. Sen finns de lite klipskare som tror att jag tror att dom tror att jag spelar på ett visst sätt, då måste jag kontra med att spela så som dom inte tror. Det finns dom som insett att jag gör så, de förväntar sig att jag ska spela tvärtemot vad dom tror att jag tror att dom tror att jag gör. Mot vissa kan det vara bra att spela exakt så som dom tro att jag tror att dom tror att jag tror att dom tror att jag gör. Eftersom dom inte tror att jag skulle spela så med tanke på att jag kan räkna ut vad dom tror att jag tror att dom tror att jag tror att dom tror att jag gör. Ibland misstänker jag t.o.m. att vissa vet precis vad jag tror att dom tror att jag tror att dom tror jag tror att dom tror att jag tror att dom tror att jag håller på med. Problemet då blir att det snurrar så mycket i både mitt och min motståndares huvud att vi inser att vi måste koncentrera oss på poker istället. Spelet där bäst hand vinner vid showdown, och den spelare som innehar den handen får hela härliga potten oavsett kön, utseende och tidigare meriter. Slut Hängde du med ? hela artikeln finns här http://expressen.se/index.jsp?a=455193 * RP, lite kortare - QoS * Citera
rickie Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Shit vilken jobbig text. Måste gå att formulera lite bättre. Citera
mrfestis Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Ingen av er som har glimmten i ögat.. bara glimne, sååå seriös vad hon inte Citera
Torsus Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Själv menar jag att det bara finns två nivåer, sedan tar allting ut vartannat... Citera
Vedis Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 När jag blir intervjuad finns det en fråga som nästan alltid dyker upp. Det handlar om hur det är att vara kvinna och spela poker. Har du någon fördel som kvinna vid pokerbordet? Hur utnyttjar du det faktum att du är kvinna? Mina svar är så tråkiga att de sällan publiceras. No shit. Citera
dr noob Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Cecilia: Mina motståndare är tyvärr aldrig en homogen grupp som alla beter sig på samma sätt. Vissa är väldigt enfaldiga, andra är genier. Det gäller att placera dem rätt, på den inte helt linjära skalan. Ta de enfaldiga, jag tror jag vet hur dom tror jag spelar, så det är bara att låta bli att spela så. Sen finns de lite klipskare som tror att jag tror att dom tror att jag spelar på ett visst sätt, då måste jag kontra med att spela så som dom inte tror. Det finns dom som insett att jag gör så, de förväntar sig att jag ska spela tvärtemot vad dom tror att jag tror att dom tror att jag gör. Mot vissa kan det vara bra att spela exakt så som dom tro att jag tror att dom tror att jag tror att dom tror att jag gör. Eftersom dom inte tror att jag skulle spela så med tanke på att jag kan räkna ut vad dom tror att jag tror att dom tror att jag tror att dom tror att jag gör. Ibland misstänker jag t.o.m. att vissa vet precis vad jag tror att dom tror att jag tror att dom tror jag tror att dom tror att jag tror att dom tror att jag håller på med. Problemet då blir att det snurrar så mycket i både mitt och min motståndares huvud att vi inser att vi måste koncentrera oss på poker istället. Spelet där bäst hand vinner vid showdown, och den spelare som innehar den handen får hela härliga potten oavsett kön, utseende och tidigare meriter. Slut Haha, Klockrent ju! Citera
rickie Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 När jag blir intervjuad finns det en fråga som nästan alltid dyker upp. Det handlar om hur det är att vara kvinna och spela poker. Har du någon fördel som kvinna vid pokerbordet? Hur utnyttjar du det faktum att du är kvinna? Mina svar är så tråkiga att de sällan publiceras. No shit. haha Citera
mr_jofa Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Jag kan förstå Kjell Ericsson när han sa att de som han mötte var de tråkigaste människor han träffat. Professionella pokerspelare är nog inte de roligaste personerna ha vid ett pokerbord. T.ex. Cecilia Nordenstam. Men varför är han överhuvudtaget med? Citera
Indrivaren Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Jag kan förstå Kjell Ericsson när han sa att de som han mötte var de tråkigaste människor han träffat. Professionella pokerspelare är nog inte de roligaste personerna ha vid ett pokerbord. T.ex. Cecilia Nordenstam. Men varför är han överhuvudtaget med? Inte glömt att förstapriset är på 1 miljon? Citera
mr_jofa Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Inte glömt att förstapriset är på 1 miljon? Nej, tänkte skriva pengarna, men sen kom jag på nåt argument som skulle föras på tal då, men det har jag glömt bort, och självklart kom det ett annat när jag inte skrev det.. =) Citera
Smokey_McPot Postad 21 Oktober , 2005 Rapport Postad 21 Oktober , 2005 Now thats some seriously "ursäkta vad är klockan?" shit! Citera
minucci Postad 22 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2005 Inte glömt att förstapriset är på 1 miljon? Nej, tänkte skriva pengarna, men sen kom jag på nåt argument som skulle föras på tal då, men det har jag glömt bort, och självklart kom det ett annat när jag inte skrev det.. =) Du hade ju också talang för att flumma iväg mr_jofa Citera
Azaroth Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Postad 22 Oktober , 2005 tror att tror att tror att tror att.... ehhh??? Citera
Alexander Lukas Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Jag kan förstå Kjell Ericsson när han sa att de som han mötte var de tråkigaste människor han träffat. Professionella pokerspelare är nog inte de roligaste personerna ha vid ett pokerbord. T.ex. Cecilia Nordenstam. Men varför är han överhuvudtaget med? Äh Kjell Ericsson är ju bara sur för att han förlorade. Jag har aldrig sett på maken till dålig stil. Citera
Dollarturist Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Postad 30 Oktober , 2005 Jag kan förstå Kjell Ericsson när han sa att de som han mötte var de tråkigaste människor han träffat. Professionella pokerspelare är nog inte de roligaste personerna ha vid ett pokerbord. T.ex. Cecilia Nordenstam. Men varför är han överhuvudtaget med? Äh Kjell Ericsson är ju bara sur för att han förlorade. Jag har aldrig sett maken till dålig stil. Fan vet om han verkligen var seriös iofs. Tror han sa det där med glimten i ögat. Citera
Alexander Lukas Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 Jag kan förstå Kjell Ericsson när han sa att de som han mötte var de tråkigaste människor han träffat. Professionella pokerspelare är nog inte de roligaste personerna ha vid ett pokerbord. T.ex. Cecilia Nordenstam. Men varför är han överhuvudtaget med? Äh Kjell Ericsson är ju bara sur för att han förlorade. Jag har aldrig sett maken till dålig stil. Fan vet om han verkligen var seriös iofs. Tror han sa det där med glimten i ögat. Nja, jag vet inte det. Se http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,714329,00.html Det står ju i tidningen så då måste det ju vara sant En komiker som Kjell har nog lättare att kläcka ur sig taktlösheter, just eftersom det han säger brukar bemötas med leenden och småskratt. Man vill helt enkelt gärna tro att han har glimten i ögat. Men samtidigt är det just denna popularitet som gör att han riskerar att såra folks känslor särskilt mycket, så jag tycker att han borde vara extra noga med vad han säger. Citera
raptorjr Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Kjell Ericsson, är han nån sorts kändis eller? Aldrig hört talas om killen. Citera
jaroiten Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Kjell Ericsson, är han nån sorts kändis eller? Aldrig hört talas om killen.Kjell ger igen! Citera
Recommended Posts