Gå till innehåll

Hur är det med nätpokern i Asien?


RiotBob

Recommended Posts

Nu när USA, Storbritannien och Danmark snart är tömda på kapital är det kanske dags att titta lite på Asien. Tre intressanta fördelar:

 

- Det går att hitta bra spel på dagtid (smakfull tidsskillnad)

- Pokern har inte exploderat ännu, många dåliga spelare

- Stark ekonomi, många rika spelare

 

Har jag rätt eller fel?

Någon som vet mer?

 

* RP och och flytt till Onlinepoker - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kommer garanterat att bli en boom där men frågan är när. Det är en annan kultur där andra spel spelas om det ens får spelas.

 

Det kommer garanterat att förbättra vinstmöjligheterna.......

 

Någon viskar till mig att det är förbjudet där? Inte hundra men.. Allt spel och dylikt.. Men jag vet inte.. Inte hela Asien men ..?

 

Nån mer som vet?

 

/Jimpa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kommer garanterat att bli en boom där men frågan är när. Det är en annan kultur där andra spel spelas om det ens får spelas.

 

Det kommer garanterat att förbättra vinstmöjligheterna.......

 

Någon viskar till mig att det är förbjudet där? Inte hundra men.. Allt spel och dylikt.. Men jag vet inte.. Inte hela Asien men ..?

 

Nån mer som vet?

 

/Jimpa

 

Farsan sitter ju för fan i Thailand just nu och lirar ;).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I japan är pashinko (eller hur det nu stavas, orkar inte kolla, ni som vet vet ändå vad ja menar) så jävla stort så det saknar motstycke här.. kan man spela pashinko kan man spela online poker... d kommer med säkerhet komma in asiatiskt kapital i poker, saddle up och enjoy the ride...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänk er följnade: kina utbildar en arme av pokerspelare som kör ekonomisk krigsföring mot amerikaner..

Fast den här gången kommer inte Sverigen stå vid sidan helt "neutrala", nu jävlar är det attack som gäller! :twisted:

 

Hahaha, mentala bilder av en mastodontfilm. "However, there was one small group of people who wouldn't subdue--- a highly skilled elite group of people in a small isolated country in the north... (insert pampig Zimmer-musik) THE SWEDES!

 

 

Lite som gallerna i Asterix.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...