baller Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 sten666 skrev: Din extrema turperiod tog nog slut och verkligheten kom ifatt dig. Menar, det är väl mer eller mindre bevisat på detta forum att du är en fruktansvärt dålig pokerspelare. Malik skrev: Det hade väl kunnat vara rätt om det inte var för det faktum att jag fortfarande vinner men bara inte kan göra det samtidigt som jag halvsover... Du kan fortfarande vara fruktansvärt dåligt ändå... Citera
Macroman Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Dessutom var de "vågorna" utan risk (nåja), medan majoriteten av pokerspelarna är förlorande. Det var definitivt inte majoriteten av IT-människorna. Du får gärna utveckla detta med att aktiehandeln i slutet av 90-talet var "utan risk". Skulle vara mycket intressant att höra eftersom jag ännu inte efter 20 års aktiehandel hittat något riskfritt sätt att tjäna pengar på genom aktietrading... Jag skulle nog säga att majoriteten av "Svenssons" som hoppade på tåget 99/00 förlorade pengar eftersom de följde med hela vägen ned när det sedan rasade. Telia är bara ett exempel... Citera
Katt3n Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Tulpanlökar, ostindienresor, järnvägar, svarta tisdagen, fastigheter på 80-talet, IT-yra, poker.... Nä, människan lär sig aldrig. Citera
Lasse Kongo Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Det avgörande för att hitta potentiella kunder torde ju vara att de har en fast uppkoppling. Har folk det kommer hård marknadsföring att locka spelare till pokerborden. Är det någon som har koll på hur vanligt det är med dator och en fast uppkoppling för privatpersoner ute i vida världen? Jag gissar att Sverige ligger väldigt långt framme. Hur är det i USA tex? Övriga EU? Asien? /L-K Citera
sawdustwilly Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Det avgörande för att hitta potentiella kunder torde ju vara att de har en fast uppkoppling. Har folk det kommer hård marknadsföring att locka spelare till pokerborden. Är det någon som har koll på hur vanligt det är med dator och en fast uppkoppling för privatpersoner ute i vida världen? Jag gissar att Sverige ligger väldigt långt framme. Hur är det i USA tex? Övriga EU? Asien? /L-K I Estland har de gratis fast uppkoppling på i stort sett alla bensinmackar, så jag antar att de har kommit ganska långt. Men så är de inte så många människor i Estland heller iofs. Det hade varit lite mer imponerande om det hade varit så i Indien. Citera
Largo-Sama Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 många av dem är idag väldigt fattiga. Tror att många pokerproffs kommer gå samma väg när de skall skaffa eget boende Och det menar du skulle vara roligt? Jag skulle i alla fall småle åt alla som tror att de är så jävla grymma när det visar sig att de inte är det när alla bra spelare försvinner... Allt är relativt Citera
juttis Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 många av dem är idag väldigt fattiga. Tror att många pokerproffs kommer gå samma väg när de skall skaffa eget boende Och det menar du skulle vara roligt? Jag skulle i alla fall småle åt alla som tror att de är så jävla grymma när det visar sig att de inte är det när alla bra spelare försvinner... Allt är relativt -Bollen är rund -Allt kan hända i hockey -Den som lever får se Osv... Citera
rob72 Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 -Bollen är rundDet var den fan aldrig när jag spelade fotboll Mvh Träben Citera
Se7en Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 det farligaste är nog inte att spelarna dör ut, utan andra faktorer som botar, bedrägerier, virus, konkurser etc. Tror jag iaf.. Kolla bara på "masshysterin efter partys "avhopp".. stora pengar + internet = Citera
Recommended Posts