Gå till innehåll

Är inte Heypoker skattefritt?


cassano

Recommended Posts

Inte en chans att du behöver skatta bara för att du nolltaxeras, allt ses ju som lotterivinster ändå. Flera mål som redan vunnits och du lära vinna med. Det är ju bara tur enligt lag så varför skulle skattemyndigheten få egna lagar. Du får tjäna sjuka pengar om du ens skall vara i riskzonen.

 

Dessutom om en stor pokerspelar som "kniven" slipper undan så lär du göra det me.(för jag har för mig han inte behövde betala)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte en chans att du behöver skatta bara för att du nolltaxeras, allt ses ju som lotterivinster ändå. Flera mål som redan vunnits och du lära vinna med. Det är ju bara tur enligt lag så varför skulle skattemyndigheten få egna lagar. Du får tjäna sjuka pengar om du ens skall vara i riskzonen.

 

Dessutom om en stor pokerspelar som "kniven" slipper undan så lär du göra det me.(för jag har för mig han inte behövde betala)

 

Har du länkar till dessa mål som vunnits? Slapp kniven undan? Källa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså...jag läste det skatteverkets hemsida nånstans men nu var det ett tag sedan. Fan att jag tog bort den noteringen. Men varför skulle dom först skriva en sak och sen ha material nog för att knäcka kniven som förövrigt va ett rykte jag hört från 2-3 ställen så på den saken är jag inte säker.

 

Men varför var orolig för om du får skatta så måste man la få göra avdrag me eller...hmm va e det jag missat nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...