Masken81 Postad 19 Januari , 2006 Rapport Postad 19 Januari , 2006 Inte en chans att du behöver skatta bara för att du nolltaxeras, allt ses ju som lotterivinster ändå. Flera mål som redan vunnits och du lära vinna med. Det är ju bara tur enligt lag så varför skulle skattemyndigheten få egna lagar. Du får tjäna sjuka pengar om du ens skall vara i riskzonen. Dessutom om en stor pokerspelar som "kniven" slipper undan så lär du göra det me.(för jag har för mig han inte behövde betala) Citera
Myssion Postad 19 Januari , 2006 Rapport Postad 19 Januari , 2006 Inte en chans att du behöver skatta bara för att du nolltaxeras, allt ses ju som lotterivinster ändå. Flera mål som redan vunnits och du lära vinna med. Det är ju bara tur enligt lag så varför skulle skattemyndigheten få egna lagar. Du får tjäna sjuka pengar om du ens skall vara i riskzonen. Dessutom om en stor pokerspelar som "kniven" slipper undan så lär du göra det me.(för jag har för mig han inte behövde betala) Har du länkar till dessa mål som vunnits? Slapp kniven undan? Källa? Citera
Masken81 Postad 19 Januari , 2006 Rapport Postad 19 Januari , 2006 Asså...jag läste det skatteverkets hemsida nånstans men nu var det ett tag sedan. Fan att jag tog bort den noteringen. Men varför skulle dom först skriva en sak och sen ha material nog för att knäcka kniven som förövrigt va ett rykte jag hört från 2-3 ställen så på den saken är jag inte säker. Men varför var orolig för om du får skatta så måste man la få göra avdrag me eller...hmm va e det jag missat nu. Citera
Njordir Postad 19 Januari , 2006 Rapport Postad 19 Januari , 2006 Nej, avdrag lär man inte få göra då det enbart gäller skicklighetsspel och vi rullar ju som sagt enbart tärning hela tiden . Får ta en prat med Göran ikväll över ett glas Irish Whiskey. Citera
Masken81 Postad 19 Januari , 2006 Rapport Postad 19 Januari , 2006 Alltså lär du ju aldrig få underlag nog för att fälla oss i rätten när det gäller restskatt och sån skit. Har inte läst några fällande domar...åh andra sidan så har jag inte letat så överdrivet men det jag läst har enbart vart friande....hmm Citera
striker Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 Om vi nu konstaterar att det är skatt på B2B, hur ska man komma undan? Finns det några bra tips? Casha ut små belopp är en sak man kanske kan göra. Är det säkrare att använda NETeller? Citera
Djens Postad 21 Januari , 2006 Rapport Postad 21 Januari , 2006 U N I B E T är skattefritt på B2B Unibet är trots allt INTE en 24h portal utan fristående ifrån 24an. Alltså...Malta och inte CR. Citera
Recommended Posts