Phew Postad 7 Maj , 2006 Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Två frågor: Funkar inte PAHud på Primas Mini-view bord? Får inga stats när jag valt denna table-size. Jag hittar inte längre "Flicker-free drawing", är den borttagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 jag får inga stats på mina 6max bord. först kommer statsen upp huller om buller. sedan när jag väljer "treat as 6max" så ser jag ingen bara 0 på allt och bordet" och inget på spelarna. i pokertracker ser jag ingen skillnad på 6max och fullring heller. borde jag göra det? hur åtgärdar man detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 vilken site? om du spelar 6-handed bord måste du välja "treat as 6max", annars kommer statsen på fel stolar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 jag får inga stats på mina 6max bord. först kommer statsen upp huller om buller. sedan när jag väljer "treat as 6max" så ser jag ingen bara 0 på allt och bordet" och inget på spelarna. Se till att du inte bockat i "Show hands from current level only." under filter. i pokertracker ser jag ingen skillnad på 6max och fullring heller. borde jag göra det? Du ska se skillnad. Om inte PT själv känner av att det är 6-max, får man göra det manuellt. Det är lite olika beroende på vilken sajt man spelar på. Gå in under "Database maintenance and options" och fixa till de sessioner som är felaktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 8 Maj , 2006 Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Funkar inte PAHud på Primas Mini-view bord? Får inga stats när jag valt denna table-size. Fungerar ej, då borden är för små. Jag hittar inte längre "Flicker-free drawing", är den borttagen? Den är borttagen, då den ställde till med för mycket problem. Om jag inte minns fel, så tog Josh fram någon ny metod att rita upp statsen på borden och denna inställning ska inte behövas. Dock inte helt säker. Jag spelar inte på Prima längre och det var ju där det flimrade förr i tiden iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vinden Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Blinkar som satan när jag spelar på pokerroom. Någon som vet om det går att göra ngt åt problemet. Omöjligt att använda programmet nu, känns som jag ska få ett epileptiskt anfall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mariani Postad 26 Maj , 2006 Rapport Share Postad 26 Maj , 2006 Hur funkar det med att tableselection via PA? PA nåt att ha för NL, FR kasnek det kan vara bra för eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 Hur gör man när man ska köpa licensen genom Neteller kostar ju 25 dollar men minsta överföring är ju 30 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 11 Juli , 2006 Rapport Share Postad 11 Juli , 2006 Hur gör man när man ska köpa licensen genom Neteller kostar ju 25 dollar men minsta överföring är ju 30 ?? Om du har konto på Pokerstars, kan du föra över pengar den vägen. Kontakta Josh för mer info. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 13 Juli , 2006 Rapport Share Postad 13 Juli , 2006 HUr får man siffrorna på rätt ställe ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Fungerar PAHUD på samtliga sajter som PT har stöd för? Exempelvis WPX? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 svar: inte på alla siter som PT stöder. PAhud funkar på följande: Party Skins Crypto Prima PokerStars UltimateBet Full Tilt Poker Absolute Poker Ongame Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Hur gör man när man ska köpa licensen genom Neteller kostar ju 25 dollar men minsta överföring är ju 30 ?? Jag tror att det går bra att betala med visa också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Hur gör man när man ska köpa licensen genom Neteller kostar ju 25 dollar men minsta överföring är ju 30 ?? Jag tror att det går bra att betala med visa också. Har du ett pokerstars konto kan du betala direkt inne i klienten. Mkt smidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Jag tror att det går bra att betala med visa också. Betalar man med CC tillkommer moms med 25 % extra. Tyvärr. Mycket bättre att rövknulla den svenska staten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ski_punk Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Jag tror att det går bra att betala med visa också. Betalar man med CC tillkommer moms med 25 % extra. Tyvärr. Mycket bättre att rövknulla den svenska staten. När dras dessa 25%? Jag betala med Visa, $25. Via PayPal eller hur det nu va, iaf har jag inte fått nån info om nån moms... Ska man deklarera det kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 När dras dessa 25%? Jag betala med Visa, $25. Via PayPal eller hur det nu va, iaf har jag inte fått nån info om nån moms... Ska man deklarera det kanske? Jag kanske var alltför snabb där. På PokerTrackers hemsida står följande: "* European residents may be required to pay VAT when using a credit card." Det står dock ingenting om det på PA Huds hemsida. Jag vet faktiskt inte hur momsen sköts. Jag skulle dock inte säga ett ord förrän någon hörde av sig om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Hur får man AceHud o funka på Prima? Tydligen ska man peka på en mapp som heter gamingclubMpp men hittar den ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Har också problem o få PAHUD o funka med prima.. Du ska länka till rooten på din primaklient vilket jag gjort men fungerar ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phew Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2006 Såg att det kommit en ny version av PAHud... Någon som vet om Primas miniview stöds i den nya? Den där Josh som tydligen programmerar det lilla mästerverket har ju lovat det i flera år nu men det verkar inte ha särskilt hög prio. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 jag får fram overlayen men ingen stats, PT importerar händer som vanligt och jag har lokaliserat log i PAHUD. Problemet gäller crypto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 Alla stats kommer på fel person när jag spelar på Ultimatebet, någon som vet vad det kan vara för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Har problem ... eller rättare sagt fattar inte pgr riktigt kanske ... men men i alla fall så hamnar konstant statsen på fel person och liksom mellan platser osv ... dessutom uppdateras inte statsen under sessionen och skiten blinkar hela tin ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ski_punk Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Har problem ... eller rättare sagt fattar inte pgr riktigt kanske ... men men i alla fall så hamnar konstant statsen på fel person och liksom mellan platser osv ... dessutom uppdateras inte statsen under sessionen och skiten blinkar hela tin ... Se till att du använder rätt bord på din Layout manager. Glöm inte att ha auto-import HH i PT. Använd FlickerFreeDrawing för att bli av med blinkandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Använd FlickerFreeDrawing för att bli av med blinkandet. Hittar ingen sån inställning. Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts