TANDEMCYKELN Postad 29 December , 2005 Rapport Share Postad 29 December , 2005 Ursäkta en riktigt dum fråga, men fungerar PokerAce Hud med Ladbrokes ? Ja, men det flimrar lite. Det är samma problem på Prima. I PAHudforumet har Josh skrivit att han arbetar på en lösning på detta problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 4 Januari , 2006 Rapport Share Postad 4 Januari , 2006 Funkar PokerAce Hud på Eurobet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 4 Januari , 2006 Rapport Share Postad 4 Januari , 2006 magnum - ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 8 Januari , 2006 Rapport Share Postad 8 Januari , 2006 Vänner, I någon tråd såg jag en person fråga hur man skulle välja bord mha. PA Hud. Excession har gjort en video, där han beskriver hur han tolkar statistik från PA Hud. Kolla in denna tråd på Bet the pot. Det är första filen som gäller. Den andra filen har jag inte lyckats få ner. Jag seedar till 07:00 i morgon bitti om någon känner för att ladda ner filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rexola1 Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Jag betalade 25 dollar igårkväll för acehud. Använder nu gratisversionen som endast stödjer 1 bord. Har någon nån erfarenhet av hur lång tid det dröjer innan man får installationskoden över email? För jag antar att man får någon slags kod över mailen för reg. precis som med PT??? Jag har fått recieptnumber och bekräftelse på betalningen av pay-pal som sköter det administrativa vid köpet. Tacksam för svar, // Rex Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matte med slice Postad 9 Januari , 2006 Rapport Share Postad 9 Januari , 2006 Jag betalade 25 dollar igårkväll för acehud. Använder nu gratisversionen som endast stödjer 1 bord. Har någon nån erfarenhet av hur lång tid det dröjer innan man får installationskoden över email? För jag antar att man får någon slags kod över mailen för reg. precis som med PT??? Jag har fått recieptnumber och bekräftelse på betalningen av pay-pal som sköter det administrativa vid köpet. Tacksam för svar, // Rex Om jag minns rätt så tog det mindre än ett dygn för mig. du får låta amerikanarna vakna //Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ignored Postad 14 Januari , 2006 Rapport Share Postad 14 Januari , 2006 Hur fungerar det på prima? För där kan man väl inte köra autoimport med PokerTracker som på party eller? Undrar samma sak om prima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 14 Januari , 2006 Rapport Share Postad 14 Januari , 2006 Ganska irrelevant för denna tråd då det gäller pt, men jo det kan man... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Hur får man PA att fungera med crypto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Hur får man PA att fungera med crypto? Det är bara att följa instruktionerna på hemsidan. Nu fungerar inte "mucked hands", men jag har sett att det ska fungera i en betaversion som är ute. Om man inte vill köra beta är det bara att vänta ett tag, så ska "mucked hands" stödas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Hur får man PA att fungera med crypto? Det är bara att följa instruktionerna på hemsidan. Nu fungerar inte "mucked hands", men jag har sett att det ska fungera i en betaversion som är ute. Om man inte vill köra beta är det bara att vänta ett tag, så ska "mucked hands" stödas. Nu kommer följdfrågan. Varför får jag bara upp ett bord i PA? Jag har köpt licens av PA och sen får jag bara upp stats för bordet inte för varje enskild spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Nu kommer följdfrågan. Varför får jag bara upp ett bord i PA? Jag har köpt licens av PA och sen får jag bara upp stats för bordet inte för varje enskild spelare. Om du bara får upp stats på ett bord har du inte en licens för programmet. Följ instruktionerna här, så får du Crypto att fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rexola1 Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 mucken på lad funkar inte med acehud för mig... hjälp! har gått in och tryckt visible oh save, men funkar inte... funkar dock på prima.... skumt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 2 Februari , 2006 Rapport Share Postad 2 Februari , 2006 Två frågor: 1. Jag har inställt att PA ska visa "total hands". Är det hur många händer man spelat vid bordet elelr hur många händer statsen grundas på (dvs hur många händer man har på den spelaren i PT)? Får nämligen upp typ 100 under mitt namn trots att jag har 12k händer i PT. Om det är händerna man spelat under den sessionen, finns det nåt alternativ som visar antal händer statsen grundas på? 2. Ska statsen som kommer upp på bordet blinka och hålla på som dom gör för mig? Kommer ju få epilepsi om jag spelar med PA och det ska hålla på så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ifeelfishy Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 Hej har precis börjat använda pahud och har lite frågor: -Vilka general val är bra att ha? -Vad betyder de olika färgerna på fi:s siffror? -Vilka av siffrorna som visas hos fi är mest "värdefulla" ? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chlu Postad 4 Februari , 2006 Rapport Share Postad 4 Februari , 2006 Hej har precis börjat använda pahud och har lite frågor: -Vilka general val är bra att ha? -Vad betyder de olika färgerna på fi:s siffror? -Vilka av siffrorna som visas hos fi är mest "värdefulla" ? Tacksam för svar! - Jag har defaultvärden förutom "Hands used for averages". Förutom VP$IP så kan jag tänka mig att PFR och Went to showdown kan vara intressant. - Färgerna representerat ett intervall av värden. I layoutmanagern kan man se/ändra. Rött brukar representera varning och grönt är bra, men det är ju förstås en tolkningsfråga och situationsberoende. - Jag tycker det viktigaste är VP$IP, PFR och total aggressionsfaktor. I fallande betydelseordning. Men det beror ju på vilket beslut man står inför. De två första använder jag för att få en känsla av HD hos FI efter flop och hur jag ska bete mig i preflopsituationer. Om jag ska reraisea eller folda och sånt. Aggfaktorn tar lite längre tid för att konvergera till något man vågar använda sig av. Under 0.5 och höjning/3-bet på flop är en scary kombination. Mellan 1.5 och 3 är svårare att tolka. Det måste ses i förhållande till hur lös personen är mm. Jag har nyligen börjat använda en .pah som jag hittade i morbergs dagbok som förutom defaultstatsen innehåller Attempt to steal, Fold BB to steal, Fold to Cont. bet, Raise turn, C/R turn, Won showdown when raise turn. Det enda av det som är intressant för mig är Fold to Cont. bet och Won showdown when raise turn, men det är siffror som tar väldigt läng tid att konvergera gissar jag. Jag funderar på att komplettera med agg-faktor för enskilda gator. Jag mycket intresserad av andras tips och tankar angående vilka stats som är bra att se på och man ska använda sig av dem. Edit: För att ge en referenspunkt, jag spelar FL shorthanded på mikrolimit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 2. Ska statsen som kommer upp på bordet blinka och hålla på som dom gör för mig? Kommer ju få epilepsi om jag spelar med PA och det ska hålla på så. Bumpar min egen fråga lite. Statsen som visas på bordet blinkar alltså varje gång någon agerar (och lite grann annars också). Någon som vet om man kan göra något åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 5 Februari , 2006 Rapport Share Postad 5 Februari , 2006 2. Ska statsen som kommer upp på bordet blinka och hålla på som dom gör för mig? Kommer ju få epilepsi om jag spelar med PA och det ska hålla på så. Bumpar min egen fråga lite. Statsen som visas på bordet blinkar alltså varje gång någon agerar (och lite grann annars också). Någon som vet om man kan göra något åt det? Där du väljer ex var Partys katalog ligger finns en liten ruta där det står Flicker free drawing, pröva att klicka i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Har bara testversionen men funderar på att köpa. Några frågor bara. Någon som betalat med neteller? Gjorde själv ett försök men minsta överföring med neteller är ju $30, försökte med $25 men det gick inte igenom. Skall man helt enkelt betala $30 och betrakta $5 som dricks? Är det mycket bättre än GameTime? GT funkar ju inte med så många olika skins, men i övriga funktioner? Går det att köra på två olika sidor samtigt? Typ party och Interpoker om man spelar ett bord på varje (Kanske inte Pokertracker klarar två autoimport samtidigt?)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Någon som betalat med neteller? Gjorde själv ett försök men minsta överföring med neteller är ju $30, försökte med $25 men det gick inte igenom. Skall man helt enkelt betala $30 och betrakta $5 som dricks? Är det mycket bättre än GameTime? GT funkar ju inte med så många olika skins, men i övriga funktioner? Via NETeller får du betala $30. Det går dock att föra över pengar till Josh via t.ex. Pokerstars. PA Hud är ett måste. Du kommer inte att kunna leva utan det, när du väl vant dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Någon som betalat med neteller? Gjorde själv ett försök men minsta överföring med neteller är ju $30, försökte med $25 men det gick inte igenom. Skall man helt enkelt betala $30 och betrakta $5 som dricks? Är det mycket bättre än GameTime? GT funkar ju inte med så många olika skins, men i övriga funktioner? Via NETeller får du betala $30. Det går dock att föra över pengar till Josh via t.ex. Pokerstars. PA Hud är ett måste. Du kommer inte att kunna leva utan det, när du väl vant dig. Är PaHud bättre än pokeroffice2 livetracker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Är PaHud bättre än pokeroffice2 livetracker? Svårt att svara på för mig då jag lackade ur på PO när jag var tvungen att betala en gång till för att få det program jag egentligen borde fått från början. När jag jämförde den förra versionen av PokerOffice med PokerTracker + PA Hud vann den senare kombinationen enkelt. Det är gratis att testa både PA Hud och PokerTracker, så du kan själv jämföra med PO2 om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Är PaHud bättre än pokeroffice2 livetracker? Svårt att svara på för mig då jag lackade ur på PO när jag var tvungen att betala en gång till för att få det program jag egentligen borde fått från början. När jag jämförde den förra versionen av PokerOffice med PokerTracker + PA Hud vann den senare kombinationen enkelt. Det är gratis att testa både PA Hud och PokerTracker, så du kan själv jämföra med PO2 om du vill. Har alla 3 men har inte fått igång PAHud än snackade dock med en polare nyss som hjälpte mig så jag ska nog testa det senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Hur fungerar det om man har två datorer? En vanlig och en bärbar, måste man betala 2 licenser då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Hur fungerar det om man har två datorer? En vanlig och en bärbar, måste man betala 2 licenser då? Både PA Hud och PokerTracker får man installera på två maskiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts