XoteR Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Hej Har ett stort problem som ofta kommer tillbaka medan jag försöker sitta och grinda vilket är att jag spelar alldeles för mycket starthänder. Så jag undrar om ni har några tips vad man skulle kunna göra vid sidan av samtidigt? Berätta gärna själva vad ni brukar göra. * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
Zoogin Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Spela fler bord eller för anteckningar för hand. Citera
Djens Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Har du tid över spelar du för några starthänder eller för några bord Citera
Max Cady Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Menar du att du spelar för många händer för att du inte har något att göra? Hahahahaha! Det var ganska kul faktiskt! Du har inte funderat på att spela rätt händer är en av grunderna i spelet. Håller med Djens, spela fler bord eller kanske ännu bättre, spela vid de bord jag sitter! Citera
XoteR Postad 15 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Kan spela upp mot 3 bord men har svråt att få bra read på mina motståndare då, at lira 2 bord går bra reads messigt men blir ändå samma sak, får jag endel skit händer så börjar spela händer som ser "attraktiva" ut så som Q6s, K8s osv Sen får jag väll säga att när jag lyckas sitta och inte spela för många händer så går det bra och jag vinner en del (ofta precis i början av sessionerna) men efter sådär 20-30min börjar detta Anteckningar för hand skulle kanske vara nåt att testa, dock blir det svårt att hålla koll på alla när man behöver dom senare? Citera
XoteR Postad 15 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Menar du att du spelar för många händer för att du inte har något att göra? Hahahahaha! Det var ganska kul faktiskt! Du har inte funderat på att spela rätt händer är en av grunderna i spelet. Håller med Djens, spela fler bord eller kanske ännu bättre, spela vid de bord jag sitter! Jo, jag har ju det, men blir ofta segt när man inte får bra händer att spela Citera
Max Cady Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Jag håller absolut med om det! Det suger!!! Citera
Smokey_McPot Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Annars är ett populärt tidsfördriv att använda sökfunktionen för att hitta existerande trådar på samma ämne. Citera
XoteR Postad 15 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Annars är ett populärt tidsfördriv att använda sökfunktionen för att hitta existerande trådar på samma ämne. Gjorde det dock hittade jag inte Citera
The Grand Bark Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Otroligt men sant. Jag brukar faktiskt diska. Citera
joeki Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Fler bord är en jäkligt bra grej. Spelar jag på Absolute där jag bara kan spela 3 bord brukar jag se på TV samtidigt för att inte bli galen. Citera
TANDEMCYKELN Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Vän, Jag ser på TV och surfar. Det fungerar bra. Citera
Bimpi Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Börja se serier. Star Trek rekomenderas, då har du lite att göra ett tag. Citera
pluntzky Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Jepp, signa dig på ett maffigt tv-abbonemang så är det säkert +EV Citera
flibben Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Börja se serier. Star Trek rekomenderas, då har du lite att göra ett tag. Om du däremot vill hålla dig lite ajour med det som hände efter 1985 så kan du syssla dig med serier som OZ, South Park, Ed, Seinfeld och liknande. Annars så är jag och min vän som nöter poker i en lägenhet ganska så bra på att tappa marker på golvet medans vi spelar, det låter ganska irriterande och håller en på alerten. Citera
-Lime- Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 jag försöker lära mig chip tricks samt korttricks undertiden jag lirar, kanske ser på något avsnitt av WPT.. Citera
Ceritus Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Titta på Tv och Surfa är ett ypperligt alternativ. Särskillt när jag ser på Insider, Det är något specielt med den där Aschberg Citera
XoteR Postad 15 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Brukade också kolla på olika serier vilket gick någorlunda bättre, så länge det inte var poker inblandat då ville jag bara spela mera... Men sen släppte det med (kan beror på att jag inte hittade några roliga) Blir väll att ta hem lite skit (QoS självklart lagligt, inget piratsnack här) och försöka grinda vidare Citera
Smokey_McPot Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=15904&highlight=dv%E4rgporr Vadå hittade inte när du sökte? Jag hittade denna direkt när jag sökte på ordet dvärgporr. Helt logiskt. Citera
Recommended Posts