Smitaren Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2005 MPK-profilen Rickard (aka Ronaldo - vann förra 1000freezeout) klonkar friskt uppe i Stockholm på Swedish Open. Ca 60 pers kvar och vad jag har sett har inte Rickard åkt ut än. Lycka till! Följ det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2005 Rickard är tyvärr ute ur tävlingen och där utan pengar. Vi beklagar förlusten och önskar bättre lycka nästa gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KalleAnka Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2005 Tack för stödet! Uppskattar det mycket! Så här gick det till: A Q satt på SB hade en liten raise innan mig, kände på mig att han var svag, gick All-in, Vad jag inte räknat med var att BB skulle sitta på Q Q !!"DOH!" Han som raisade först la sig som jag förväntade mig, men brädan var blank, så QQ stod.. Spelade med många "kändisar" Per Ummel (VD multipoker, Ingmar Backman(snowboardproffs), Mikael xxx, (Han som vann Malmö Open) mfl. mfl. Tittade lite när Tobias Persson (Swedishsantas.com), Spelade. Även om han så småningom åkte ut, så måste jag säga att han imponerar stort. Respekt! Men så är det, hade skitkul och det var bra organiserat, nästan lika bra som på MPK PS.Jag ska åka över vattnet och spela WPT, World Masters Finals på Foxwoods 12 November. Om någon mer ska dit, hör gärna av er alltid kul att ha någon att diskutera Bad beats med DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts