Gå till innehåll

122 miljoner - *Varning* Expressen-länk inside!

Recommended Posts

Postad

Alltså, den här killen som vann 122 miljoner på lotto häromveckan är ju så otroligt härligt opretto så det finns ju bara inte!!! Kolla dagboken han skriver hos *urk* expressen :lol:

En ny mobil, en Sony Ericsson, ska jag unna mig. Men inte den lyxigaste modellen.
Sedan hamnade vi på Buttericks. Där fastnade jag för en magisk, rosa mask. Den låg i ett glas - och när man knackade på glaset började den krumbukta sig och göra kullerbyttor. Helläcker. Fast jag köpte ingen.

:D:D:D

Skulle tippa att den här killen inte kommer att låta degen gå honom åt huvudet!

/TF

Postad

Sedan fick jag träffa Annika Duckmark - hon som sköter dragningen i tv. Hon hade med sig en personlig hälsning. Det var en signerad bild av pojkvännen Tomas Brolin, från tiden som proffs i Parma.

Vet inte riktigt varför men att Brolin ger bort signerade foton 2005 finner jag rätt komiskt, iaf när han inte ens är tillfrågad.

Postad
Sedan fick jag träffa Annika Duckmark - hon som sköter dragningen i tv. Hon hade med sig en personlig hälsning. Det var en signerad bild av pojkvännen Tomas Brolin, från tiden som proffs i Parma.

Vet inte riktigt varför men att Brolin ger bort signerade foton 2005 finner jag rätt komiskt, iaf när han inte ens är tillfrågad.

Haha ser bilden framför mig när hans fru tappar greppet: " Vfan Tomas, ingen vill ha de jävla fotona, sluta skicka med dom hela tiden.

Postad

Skulle tippa att den här killen inte kommer att låta degen gå honom åt huvudet!

/TF

Om han nu har något huvud att tala om....Herregud, killen skriver ju som om han vore 10 år gammal!

"Berättat för Magnus Hellberg" står det iofs.

Postad
Han funderar ju helt klart på en vettig bil :) Jag hade antagligen köpt mig ett helt gäng bilar om jag hade alla de där miljonerna.

och byggt en racerbana.

Han bor väl på Gotland (har jag för mig) och där har dom ju Gotland ring, bara köpa in sig i den fina banan.

Postad

Vilket skämt... Det svider i själen på en sann pengabrännare att läsa sådant. Hade jag vunnit så pass mycket stålar hade jag förmodligen blåst skiten vid det här laget. Köpt en trave Picasso och eldat upp, täckt vägen mellan Chalmers och min lya med tusenlappar eller något annat som är bättre än att låta skiten mögla på ett konto till jag dör.

Postad
Han förtjänar inte att vinna så här mycket pengar. Vafan, varför är det alltid helt fel personer som får för mycket pengar. Shit, killen vill ju bara ha en äcklig BMW och en MASK !!!?!?? :lol:

Magisk rosa mask tack ;)

Snubben bodde väl i en etta eller nåt och snackade om att köpa nå inredning till lägenheten. Inte funderat på att byta upp sig till en...ptjaa... tvåa? :roll:

Postad
Det finns tydligen en baksida på den här medaljen:

http://www.expressen.se/index.jsp?a=455576

Men herregud stackars liten. Varför har jag så sjukt svårt att känna empati med sådana här jävla människor? Och vad fan är det för skitsnack om att det skulle vara lika illa som att bli av med en familjemedlem?

Jag känner mer empati med mannen i tunnelbanan som sitter med en spruta i armen, trots att han själv försatt sig i den sitsen och tär på skattebetalarnas pengar.

Skänk bort pengarna om du mår dåligt din jävla tomte.

Postad
Här snackar vi i-landsproblem...

Ja, det kan man säga.

En tanke som slår mig är att har han problem så kanske han kunde

tänka på att hjälpa andra fattiga? Jag menar inte att han ska skänka

bort alltihop men kanske arbeta ideelt för en hjälporganisation eller

liknande....Det finns mycket man kan göra i livet...!