Jansa Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Är det någon mer än jag som är kvar i frirullen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Det borde det vara, annars har du ju vunnit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Haha, lite humor på kvällskvisten behövdes för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Jensa är chipleader (stor) med nip pers kvar, två priser. Vinner han blir han den fjärde från pokerforum som får en biljett (två från Pacific, en livesatellit än så länge) /Ola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dur4nd Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Slutade på 22a plats, blev av med hela min kassa på detta, ändrat lite för att få det mer överskådligt: Table Tallinn Poker Cruise Freeroll(70022) Table #3 (Real Money) Seat 2: dur4nd ( $16290 ) Seat 7: edrian ( $10078 ) Blinds (500/1000) ** Dealing down cards ** Dealt to dur4nd [ Jd Js ] dur4nd raises [2000]. edrian calls [1500]. edrian på SB, jag i mitten ** Dealing Flop ** [ 2h, 8d, 3h ] edrian bets [2100]. dur4nd raises [4200]. edrian calls [2100]. ** Dealing Turn ** [ 5d ] edrian checks. dur4nd bets [4000]. edrian is all-In. ** Dealing River ** [ 7s ] dur4nd shows [ Jd, Js ] a pair of jacks. edrian shows [ 7c, 7d ] three of a kind, sevens. dur4nd wins 122 chips from side pot #1 with a pair of jacks. edrian wins 21156 chips from the main pot with three of a kind, sevens. ------------------ Gjorde jag fel i den här handen? Höjde jag för lite på flop? Skulle jag gått all-in redan där kanske? Efter detta var jag med en hand för att se flop, blev tvungen att folda, träffade inget, var grymt lowstack och gick all-in på AT, förlorade mot 33. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Du fick in hela smeten som ungefär 95%-ig favorit, vad mer kan man begära? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Sju kvar, Jensa i stabil och bekväm andraplats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dur4nd Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Du fick in hela smeten som ungefär 95%-ig favorit, vad mer kan man begära?Just nu önskar jag att han inte synade där, hur kunde han ens misstänkte att han hade en bättre hand, tomtesyn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Fem kvar, chipleader. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Du fick in hela smeten som ungefär 95%-ig favorit, vad mer kan man begära? 100% favorit och en delikat isglass. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jansa Postad 16 September , 2004 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2004 ajajaj.. torskade mycket deg med 99 mot QQ... sedan lite mer då en kille hade tripsen.. så nu e man nere på 4:e platsen. Men de e jämnt så jag ska jobba på kryssningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nikatha Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Så vem vann? Själv gjorde en riktigt klantig syn på en all in, nått man alldrig får göra. Ja jag vet, jag vet man ska inte syna när man bara har drag. Hade öppet steg drag plush överkort. Men par i smått vann den handen. Ja jag skäms över att ta ett sånt dåligt beslut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Fortfarande 5 kvar, Jansa tvåa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Tre kvar, stor etta (från att legat sist med fem kvar) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Om han inte spelar någon pott så får han biljett.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensa Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Hoppas det inte är mig ni snackar....jag lirar inte Antar ni menar någon annan Jensa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 jAnsa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Grattis Jansa och Esset! /Ola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensa Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Aha...Jansa....det förklarade saken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jansa Postad 16 September , 2004 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2004 Så ja.. då hr man biljetten då.. Ses på kryssningen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chips Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Grattis! Det var riktigt skoj att se, mycket snyggt att plocka upp sig till chiplead efter att ha legat lite risigt till en stund... Den slowplayade trissen som blev en kåk på river var snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dur4nd Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Essett Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 då ska man åka till tallinn då....fan vad sjysst en andraplats och en biljett kan man ju inte vara missnöjd med!fastän jag gjorde två riktiga misstag och spelade bort ledningen och 100 000 på två händer när vi var fem kvar så gick det vägen coolt att spela live med lite mer pengar än man spelar med polarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Essett Postad 16 September , 2004 Rapport Share Postad 16 September , 2004 Grattis Jansa och Esset! /Ola tack! förressten jag vet att Ess i böjd form stavas med ett "t",och jag visste det när jag registrerade mitt nick...men jag är Essett (Ess1) så nu vet ni... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jansa Postad 17 September , 2004 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2004 Esset.. kommer du ihåg när du gick all in preflop på AA och jag la ner mina QQ? Det är nog det jag är mest nöjd med under hela turneringen eftersom jag annars inte hade haft nån biljett nu. Tack för allt stöd förresten..! Alltid kul när folk hejjar på en. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts