Suppe Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2005 Riktigt intressant serie om en grupp som håller på med piratkopiering, orkade själv knappt ladda hem första avsnittet men direkt när jag såg det så laddade jag hem resten också. Klart sevärt och man får en liten inblick i vad som igentligen händer i dom "kretsarna". Jag kunde inte slita mig föränn jag sett alla delar och nu går jag och längtar tills nästa del kommer ut i November. http://www.welcometothescene.com/ Kolla under Downloads. * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2005 Helt seriöst. Varje avsnitt slutar på något väldigt spännande sätt. En kille går bakom ryggen på resten av gruppen och dom releasar ändå massa episoder av det här programmet på internet? Verkar ju helt riggat. Skådespelare säger jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J4nus Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2005 Helt seriöst. Varje avsnitt slutar på något väldigt spännande sätt. En kille går bakom ryggen på resten av gruppen och dom releasar ändå massa episoder av det här programmet på internet? Verkar ju helt riggat. Skådespelare säger jag. Självklart är det skådespelare, du kan ju läsa i FAQ på sidan. T.ex. Q. Is Brian Sandro a real person?A. As it says at the end of the episodes, The Scene is a work of fiction. Fiction, as in, we make this stuff up. But just because there's no real person called Tony Soprano doesn't mean that there's no such thing as the Mafia. Eller Q: Who plays Brian?A: Brian is played by NYC-based actor Joe Testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 16 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2005 Bara jag som fastnat i denna skumma serie? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2005 Annars kan jag rekommendera Jims Värld som Trean sänder på vardagseftermiddagar. James Belushi i högform! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2005 Bara jag som fastnat i denna skumma serie? Har sett alla avsnitt som finns ute nu. Funkade helt klart som tidsfördriv. Gillade intromusiken också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebo Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2005 Annars kan jag rekommendera Jims Värld som Trean sänder på vardagseftermiddagar. James Belushi i högform! Grymt program! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Skitbra serie, nu finns dessutom avsnitt 14 för nedladdning... men nu måste man vänta ända tills i december innan nästa avsnitt kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 När jag gick i skolan i våras var vi tvungna att kolla på den här serien på webbdesignslektionen ..... Serien var mot alla förväntningar spännande och jag har därför följt den sen jag slutade skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emf Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 jag hatar er allhiopa! fuck! blev inte mycket sova inatt när man skulle slanga alla avsnitt och se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 7 November , 2005 Rapport Share Postad 7 November , 2005 Avsnitt 14 är ute nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emf Postad 9 November , 2005 Rapport Share Postad 9 November , 2005 Grrrrrrrrr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts