Chillarn7 Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 ska inte alla tain sidor flytta till tribeca? isåfall, när gör dem det? Jo det ska dom, det verkar dock som att de inte har bestämt något datum för det än. Kan nog ta ett bra tag till innan det sker tror jag. Eller något som vet något datum för övergången kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Är det bara jag som har problem med PT och parbets klient här? Läste i denna tråd att det skulle gå att importera händerna som Partypoker händer och har gjort detta. Visst det fungerar, men problem är att PT visar att jag gått minus vilket jag inte gjort. Någon som upplevt samma problem? Funkar PT på Tain nätverket ens? Hade jag ingen aningom, kollade på PTs hemsida för någon vecka sedan och Tain står inte me d på supported sites iaf.. Kanske borde testa ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Stöd för Poker Tracker Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Importerar man en Tain-fil så dyker händerna upp som Party-händer i Pokertracker. Tyvärr så stämmer inte allt och summorna blir helt åt h-vete för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Ett tips är ju att uppdatera och importera dem som Tainhänder istället för Partyhänder... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts