Willy_Wonka Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 40% till €200 100 VIP per €10 Ar inte Bestpokers nya bonus valdigt genros? Eller ar det jag som har missat nagot? Nej, jag tycker inte att x10 är väldigt generöst, men det är väl en okej bonus antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knapp_0 Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Om det är någon som funderar på BonusWhores Hollywood-bonus. Så kan jag meddela att den är försämrad. Nu är det 20x som gäller och bonusen löses upp i $100 portioner. Tidigare 15x och $50 portioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evilPTP Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Jag har spelat på unibet nu sen de startade.Jag har förstått (tror jag) att jag skulle lika gärna kunna casha in 1000e på 24hpoker spela som vanligt samma bord osv och få 200e "gratis". Finns det några nackdelar? Tvingas jag behålla mitt gamla unibet nickname eller finns det några andra problem gällande två konton i samma nätverk?l Du kan inte använda samma nickname på 24hpoker som du har på unibet. Betalar du via kreditkort så måste du betala med ett annat CC, för B2B känner igen kortnumren. Supporten på respektive site brukar dock kunna lösa problemet med kreditkortet . Det lättaste sättet för överföringar är via neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dj_feel Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Du kan inte använda samma nickname på 24hpoker som du har på unibet. Betalar du via kreditkort så måste du betala med ett annat CC, för B2B känner igen kortnumren. Supporten på respektive site brukar dock kunna lösa problemet med kreditkortet . Det lättaste sättet för överföringar är via neteller. Kreditkortet är inget problem att använda. jag använder samma cc på flera B2B siter och har aldrig stött på problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Hur snabbt går det att får VIP poäng på B2B? Om man spelar fixed limit 0.5/1€. Och går det snabbare vid shorthanded eller full table (inte för att det någosin är spelare på full table 0.5/1€ borden men ändå)? Känns som att det kommer gå ruskigt långsamt (på empire fick jag 120 rakade händer av 530 spelade på 0.5/1 nyss, och där får man "poäng" vid 5 istället för 6) Någon med erfarenheter? Tacksam för svar Tyvärr får du väll inte VIP förän potten överstiger 10€ på FL!? Dem rakar ju bara potten med 0,25 och 0,5 i FL. Eftresom potten måste rakas med 0,3 så antar jag att det intye blir några VIP vid 6€ potter på FL utan bara på NL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Någon som vet hur det funkar när man kör 2 reload samtidigt på 24H?? Måste man clear den gamla innan man börjar på den nya? Eller kan man köra dem parallellt ( som isåfall skulle ge 20€/100 VIP )? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Någon som vet om denna signup bonusen är svår att cleara på NL 25$ och NL 50$? http://www.ultimatebet.com/promotions/bonus.html Jag kan väl inte ge något konkret svar, men...för varje bonusdollar så måste man samla ihop 10 Ultimate Points. Eftersom man kan få högst 0.5 poäng per hand (om raken är minst $0.50) så måste man spela minst 20 rakade händer för varje dollar. Så för en bonus på $100 innebär det (minst) 2000 rakade händer. En fördel är väl att det inte finns någon tidsgräns (dessutom har UB en massa Freerolls där man kan vinna BonusDollar, vilka clearas på samma sätt). Vidare så går intjänade dollar (cent...) direkt in på kontot efter varje avslutad session (när man lämnar bordet). Slutligen så kan man även handla prylar för de Ultimate Points som man tjänar in (samtidigt som dessa clearar bonusen). /schenker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EricT Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Reload bonus 24hPoker arrangerar riktigt bra turneringar den här veckan och vi erbjuder dig en 50 % reload bonus upp till €200 på din nästa insättning. Allt du behöver göra är att ange bonuskod tw50 när du gör en insättning. Bonusen betalas ut efter 30 dagar med €50 per VIP500 som du intjänat under perioden. Bonusen är giltig till och med den söndagen den 23:e oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SubZero Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Skoja med mig! Sajt: Empire BONUS: 100% upp till $300 TYP: Reload KOD: 300MATCH KRAV: 20x raked 20x raked inom 10 dagar. Hur ska man hinna med det? 10x hade jag kanske accepterad, 20x är bara oförskämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaLiik Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 20x raked inom 10 dagar. Hur ska man hinna med det? 10x hade jag kanske accepterad, 20x är bara oförskämt. Med sjunkande vinster sjunker bonusarna, om något år är nog några nätverk borta och då kommer den stora smällen när alla bonusar försvinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Skoja med mig! Sajt: Empire BONUS: 100% upp till $300 TYP: Reload KOD: 300MATCH KRAV: 20x raked 20x raked inom 10 dagar. Hur ska man hinna med det? 10x hade jag kanske accepterad, 20x är bara oförskämt. Blev klar med en 20x på multi igår, aldrig att jag gör en liknande bonus igen på det nätverket. 10x är nog smärtgränsen för vad jag klarar av att pina mig igenom. Slöa moderatorer, vi är ju långt inne på vecka 42 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Hahaha, Empire är allt bra roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Jag har rivit av Empires 100 för 1 000 händer och Eurobets 200 för 2 000. Där går faktiskt gränsen. Aldrig igen en x20. Bojkott, tack. Var är Empires utlovade 700-bonus egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SubZero Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Var är Empires utlovade 700-bonus egentligen? Den är på väg! 14 000 händer inom 10 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Genius Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Hur snabbt går det att får VIP poäng på B2B? Om man spelar fixed limit 0.5/1€. Och går det snabbare vid shorthanded eller full table (inte för att det någosin är spelare på full table 0.5/1€ borden men ändå)? Känns som att det kommer gå ruskigt långsamt (på empire fick jag 120 rakade händer av 530 spelade på 0.5/1 nyss, och där får man "poäng" vid 5 istället för 6) Någon med erfarenheter? Tacksam för svar Tyvärr får du väll inte VIP förän potten överstiger 10€ på FL!? Dem rakar ju bara potten med 0,25 och 0,5 i FL. Eftresom potten måste rakas med 0,3 så antar jag att det intye blir några VIP vid 6€ potter på FL utan bara på NL! usch och fy varför ska alltid nl spelarna premieras? (skämt). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Har någon clearat Eurobetbonusen och konstaterat att det inte krävdes att man satsat pengar i potten för att den ska räknas som raked hand? Deras villkor är ju lite konstigt formulerade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Hur snabbt går det att får VIP poäng på B2B? Om man spelar fixed limit 0.5/1€. Och går det snabbare vid shorthanded eller full table (inte för att det någosin är spelare på full table 0.5/1€ borden men ändå)? Känns som att det kommer gå ruskigt långsamt (på empire fick jag 120 rakade händer av 530 spelade på 0.5/1 nyss, och där får man "poäng" vid 5 istället för 6) Någon med erfarenheter? Tacksam för svar Tyvärr får du väll inte VIP förän potten överstiger 10€ på FL!? Dem rakar ju bara potten med 0,25 och 0,5 i FL. Eftresom potten måste rakas med 0,3 så antar jag att det intye blir några VIP vid 6€ potter på FL utan bara på NL! usch och fy varför ska alltid nl spelarna premieras? (skämt). Ja, ojojoj vad det är synd om FL spelarna som får betala mindre rake. Dessutom måste potten bli €7 i NL för att man ska få 1 VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Hur snabbt går det att får VIP poäng på B2B? Om man spelar fixed limit 0.5/1€. Och går det snabbare vid shorthanded eller full table (inte för att det någosin är spelare på full table 0.5/1€ borden men ändå)? Känns som att det kommer gå ruskigt långsamt (på empire fick jag 120 rakade händer av 530 spelade på 0.5/1 nyss, och där får man "poäng" vid 5 istället för 6) Någon med erfarenheter? Tacksam för svar Tyvärr får du väll inte VIP förän potten överstiger 10€ på FL!? Dem rakar ju bara potten med 0,25 och 0,5 i FL. Eftresom potten måste rakas med 0,3 så antar jag att det intye blir några VIP vid 6€ potter på FL utan bara på NL! usch och fy varför ska alltid nl spelarna premieras? (skämt). Ja, ojojoj vad det är synd om FL spelarna som får betala mindre rake. Dessutom måste potten bli €7 i NL för att man ska få 1 VIP. Aldrig att jag spelar på B2B igen som FL-spelare. Seriöst, max 5 bord på $1/$2 under de bästa timmarna. Och då är det bara short-handed. Sjukt vad NL äger norden. Blir väl tvungen att spela ihop mina 2000 VIP eftersom exchangefeesen till $-neteller konton är så sjukt hög. Tjänade €33 euro vid signupen, men fick bara en vinst på $20 när det kom till NETeller kontot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skalman5 Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Håller med om att x10 rakningen är max vad man klarar av. x20 är ju ett skämt! Idé Hur vore det pf.nu agarade kraftfullt och totalförbjöd alla inlägg/reklam om värdelösa bonusar (såna över x10) och siter där rakade händer räknas väldigt ofördelaktigt för spelaren. På så sätt sätter vi ju ner foten och talar om att vi inte säljer vårat arbete till vilket pris som helst. Hypotes Tror faktiskt att många pokersiter vill ha till sig pf.nu spelare som är stadiga vinnare och genererar mycket rake till siten. Fritt fram för kapning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Hur snabbt går det att får VIP poäng på B2B? Om man spelar fixed limit 0.5/1€. Och går det snabbare vid shorthanded eller full table (inte för att det någosin är spelare på full table 0.5/1€ borden men ändå)? Känns som att det kommer gå ruskigt långsamt (på empire fick jag 120 rakade händer av 530 spelade på 0.5/1 nyss, och där får man "poäng" vid 5 istället för 6) Någon med erfarenheter? Tacksam för svar Tyvärr får du väll inte VIP förän potten överstiger 10€ på FL!? Dem rakar ju bara potten med 0,25 och 0,5 i FL. Eftresom potten måste rakas med 0,3 så antar jag att det intye blir några VIP vid 6€ potter på FL utan bara på NL! usch och fy varför ska alltid nl spelarna premieras? (skämt). Ja, ojojoj vad det är synd om FL spelarna som får betala mindre rake. Dessutom måste potten bli €7 i NL för att man ska få 1 VIP. Får du inte VIP poäng vid rake på 0,30?(6*0,05=0,3) Ska raken alltså överstiga 0,3? Vet att jag mailade om detta en gång och då sa dem att raken skulle vara 0,3 för att du skulle få VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruff Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Håller med om att x10 rakningen är max vad man klarar av. x20 är ju ett skämt! Idé Hur vore det pf.nu agarade kraftfullt och totalförbjöd alla inlägg/reklam om värdelösa bonusar (såna över x10) och siter där rakade händer räknas väldigt ofördelaktigt för spelaren. På så sätt sätter vi ju ner foten och talar om att vi inte säljer vårat arbete till vilket pris som helst. Hypotes Tror faktiskt att många pokersiter vill ha till sig pf.nu spelare som är stadiga vinnare och genererar mycket rake till siten. Fritt fram för kapning! Tanken är god, men jag tror QoS vill käka smörgåstårta och inte fiskpinnar till middag, vilket innebär att han samarbetar med dom siterna som ger honom bäst deal. Inget fel med det, det kostar juh trots allt väldigt mycket att ha ett forum på ett webbhotel och regga en domän. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 20x raked inom 10 dagar. Hur ska man hinna med det? 10x hade jag kanske accepterad, 20x är bara oförskämt. Med sjunkande vinster sjunker bonusarna, om något år är nog några nätverk borta och då kommer den stora smällen när alla bonusar försvinner! Ja och raken går upp till 20%!!!! Är det så att bonusar bara har getts för att man gjort så mycket vinst och vill vara schysst? På lång sikt bör det bli en sänkning av rake (min inte alltför vågade gissning) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 nyss reggat mig på 24h och väntar på att kontot skall aktiveras. Har jag missat något eller är det bara att invänta ett mail med någon aktiveringslänk. Detta borde komma direkt tycker man. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA1234 Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Angående bet365 bonusen 10$ per 50 raked hands - vilken räknare ska man gå efter? Jag har dessa stats; 255 hands - Bet365 $30.000 freeroll tournament October 749 hands - Last 24 hours (excluding tables with less than 25c small blind) Vilken av dom ska man gå efter när det gällen bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LillaMy Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 AA1234 749 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts