Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 41 postas här!

QoS

Recommended Posts

• Svars 172
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Angående Eurobet bonusen. Kan man använda den fast man ej har konto där? Eller måste man ha ett konto där?

Tror det går bra.

Det som står är

"Any user who still has a pending bonus from any other poker offer e.g. a sign up bonus or monthly bonus, will have to complete the required play for that plan before they can qualify for the new one. Only one plan is valid at any given time for each player."

Men skapar du ett nytt konto borde du kunna ta den här bonusen direkt eller först fixa signupen lite snabbt och sen ta den här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående The gaming club erbjudandet på 1500$ så har man nu 60 dagar på sig, istället för 30. Fick detta mail när ja mailade supporten och klaga på upplägget:

, please note we have confirmed with our promotions department and they have advised that the promotional period in which to rake the 20 000 hands has been extended to 60 days.

We apologize for the inconvenience caused and should you have any questions or comments please feel free to reply to this email and we will be more than happy to assist you further.

We appreciate your patience and your understanding in this regard

Att klaga lönar sig :)

Länk till kommentar

Kindly note that you do indeed have 60 days in which to clear the bonus the sign on bonus where you need to rake 350 hands is still active and the period of 30 still remains for the sign up bonus,. should you have achieved the 350 raked hand requirement you will get your $50 bonus once you have cleared the 20 000 hands in the 60 days you will get the $1550 bonus.

Fick detta mail av gaming club..är inte risig på engelska,,men de skriver inte direkt "enkelt"...Men har ja fattat rätt så har ja 60 dagar på mig?

Länk till kommentar

Angående The gaming club erbjudandet på 1500$ så har man nu 60 dagar på sig, istället för 30. Fick detta mail när ja mailade supporten och klaga på upplägget:

, please note we have confirmed with our promotions department and they have advised that the promotional period in which to rake the 20 000 hands has been extended to 60 days.

We apologize for the inconvenience caused and should you have any questions or comments please feel free to reply to this email and we will be more than happy to assist you further.

Gäller det även mig som gjorde insättningen den 11 oktober, då det stod att man hade 30 dagar på sig?

Länk till kommentar

Gäller det även mig som gjorde insättningen den 11 oktober, då det stod att man hade 30 dagar på sig?

antar d... ja regga när de va 30 dagars,,men maila o fråga vettja!,,sen står det ngnstans att bonusen är aktiverad?

Länk till kommentar

Coral Eurobet Poker har en bonus "50% gratis på din nästa insättning, värt up till $200! Men skynda dig, du har bara en vecka att hämta den! " info genom e-post..någon som vet hur många gånger raken man måste lirra?

Nu blev jag lite förvirrad. Du menar väl att man har en vecka på sig att signa, inte att spela hem hela bonusen? Har för mig att det är 30 dagar. Får kolla när jag kommer hem.

Länk till kommentar

Coral Eurobet Poker har en bonus "50% gratis på din nästa insättning, värt up till $200! Men skynda dig, du har bara en vecka att hämta den! " info genom e-post..någon som vet hur många gånger raken man måste lirra?

Nu blev jag lite förvirrad. Du menar väl att man har en vecka på sig att signa, inte att spela hem hela bonusen? Har för mig att det är 30 dagar. Får kolla när jag kommer hem.

ja

finns info om den i bonuskodtråden

Länk till kommentar

När kom det där erbjudandet? Vad är kraven? Jag hittade ingen information i den här tråden eller bonuskodstråden...

EDIT: nevermind hittade

Länk till kommentar

Hur snabbt går det att får VIP poäng på B2B? Om man spelar fixed limit 0.5/1€. Och går det snabbare vid shorthanded eller full table (inte för att det någosin är spelare på full table 0.5/1€ borden men ändå)?

Känns som att det kommer gå ruskigt långsamt (på empire fick jag 120 rakade händer av 530 spelade på 0.5/1 nyss, och där får man "poäng" vid 5 istället för 6) :(

Någon med erfarenheter?

Tacksam för svar

Länk till kommentar

Angående Eurobet bonusen. Kan man använda den fast man ej har konto där? Eller måste man ha ett konto där?

Ja, att ha ett konto är en rätt stor fördel för att kunna få bonusen

Jag antar att du förstod vad jag menade men ville vara ironisk. Det jag menar är självklart om det är en reload eller en deposit bonus?

Länk till kommentar

Jag antar att du förstod vad jag menade men ville vara ironisk. Det jag menar är självklart om det är en reload eller en deposit bonus?

Jag trodde jag förstod vad du menade. Kan du vara snäll och berätta hur du får

Till > Är det här en reloadbonus eller inte.

Länk till kommentar

Jag har spelat på unibet nu sen de startade.

Jag har förstått (tror jag) att jag skulle lika gärna kunna casha in 1000e på 24hpoker spela som vanligt samma bord osv och få 200e "gratis".

Finns det några nackdelar? Tvingas jag behålla mitt gamla unibet nickname eller finns det några andra problem gällande två konton i samma nätverk?l

Länk till kommentar