Gå till innehåll

PL Sökö - Trn, 9/10, Online, post-game snack!

Recommended Posts

• Svars 70
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
känns som folk börjar tröttna på turneringen :D

Fyyyfan vilken tråkig turnering, aldrig mer att jag joinar dessa typer och hitNrun vetefan hur han fått så mkt chips, vem bryr sig om han är världsmästare, på tur eller?

Postad
känns som folk börjar tröttna på turneringen :D

Fyyyfan vilken tråkig turnering, aldrig mer att jag joinar dessa typer och hitNrun vetefan hur han fått så mkt chips, vem bryr sig om han är världsmästare, på tur eller?

Tiltad? :)

Postad
Sådär då. Efter en sur utdragning av en uttråkad derran (QQ mot 94o eller nåt sånt) var det bara att ge upp. Nu kan jag återgå till att kurera mig från kollapsen.

Tror jag öppnade och såg de där dragna essen lol

Postad
Jo det är så sant speciellt när jag vet att jag leder. Vet faktiskt inte vad jag tänkte på :oops: Får skylla på att jag är ny på 5 CS varianter :?

Du ska inte vara ledsen. Du är bevisligen inte den enda som spelar sökö lite vingligt.

Lite trist att du gav alla dina marker till HiTnRuN123 bara. Jag har ett saftigt sidebet på att han inte kommer topp 3 :)

Nusseman,

Rädd för att du får äta upp dina strumpor.

HiTnRuN123 är just nu chipleader med 3 kvar :)

Postad
Hmm vad ska man säga tror att Nusseman får äta upp vad han sa :P

Äta upp vad?

Min personliga åsikt är att du spelade dåligt, väldigt dåligt. Iaf fram till strax innan jag åkte ut. Mycket möjligt att det var bakfyllespel men det var hur som helst dåligt. Kul om mitt gnäll fick dig att skärpa till dig ;)

Grattis till vinsten!

Postad
Jo det är så sant speciellt när jag vet att jag leder. Vet faktiskt inte vad jag tänkte på :oops: Får skylla på att jag är ny på 5 CS varianter :?

Du ska inte vara ledsen. Du är bevisligen inte den enda som spelar sökö lite vingligt.

Lite trist att du gav alla dina marker till HiTnRuN123 bara. Jag har ett saftigt sidebet på att han inte kommer topp 3 :)

Hoppas du har råd att betala dina räkningar och hyran trots att du förlorade det kraftiga sidbettet :)

Postad
Hoppas du har råd att betala dina räkningar och hyran trots att du förlorade det kraftiga sidbettet :)

Hehe. Ja då. Det var saftigt så tillvida att det var ganska många gånger buy-in, inte att det var väldigt mycket pengar.