QoS Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Så där då, 68 spelare blev det! Lycka till allihopa! Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Fan va tråkigt Sökö är.... Fast vad gör man inte för att vinna luren. //HUSTLER123 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Har aldrig spelat varken söka eller 5cd, jag känner att jag vinner detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 protesterar mot att sökö inte var med i supersystems2.. hur ska jag nu kunna läsa och spela samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoccX Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Har aldrig spelat varken söka eller 5cd, jag känner att jag vinner detta! Det har inte jag heller. Tyvärr har jag inte samma självförtroende som du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ji-_-ge Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 så då var man redan ute då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Chipleader är man iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 9 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 SS2 är för weaklings! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ji-_-ge Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Chipleader är man iaf... vare du som tog ut mig Jag spelade precis som en fisk ska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Chipleader är man iaf... vare du som tog ut mig Jag spelade precis som en fisk ska Jag körde en hel del utdragningar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Givetvis ska man ha Hickmott på sitt bord. Han verkar kunna spelet. Eller så blir man inte rädd av (X)47o brädan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alexei Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Efter idiotiskt spel med (J)J är det dags att säga gg och gl. - TheSponsor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Man får ju vara nöjd eftersom man inte åkte ut först Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 protesterar mot att sökö inte var med i supersystems2.. hur ska jag nu kunna läsa och spela samtidigt? Jo, men nu får man ju stoltsera med all cred själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 protesterar mot att sökö inte var med i supersystems2.. hur ska jag nu kunna läsa och spela samtidigt? Jo, men nu får man ju stoltsera med all cred själv. har inte vunnit en pott än Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Skitspel. Jaja 64de platsen får man väl inte vara alltför missnöjd över. Försökte mig på nån skitsnygg syn med Khög mot 4stege. Sen hade jag 4flush mot en flush också. Smällar man får ta. Åkte inte först! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 nu vann jag nyss en pott på 90 så nu kan jag åka ur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 protesterar mot att sökö inte var med i supersystems2.. hur ska jag nu kunna läsa och spela samtidigt? Jo, men nu får man ju stoltsera med all cred själv. har inte vunnit en pott än Samma här. Men ser de första 4850 markerna som learning money. Sen j-vlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ji-_-ge Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Efter idiotiskt spel med (J)J är det dags att säga gg och gl. - TheSponsor Det var du och jag som var Bojens sponsorer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 9 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Skiitspel! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 När hade folk tänkt att börja spela är ju överlägsen chipleader EDIT: Skrivet av SirEklund a.k.a HitNRun123 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Efter idiotiskt spel med (J)J är det dags att säga gg och gl. - TheSponsor Det var du och jag som var Bojens sponsorer Det tackar man för... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Jag åkte just innan QoS...måste ju vara värt något? bra spelat QoS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Skiitspel! - QoS Gött då tar jag in på dig i listan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Vem är liraren med 36k? Måste ju vara rigg på den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts