Gå till innehåll

Diskussion om fotbollshuliganism!


Spielmann

Recommended Posts

Det var inget, orkar inte mala i evighet...

 

Men jag ångrar ingenting och som sagt, VSK fick pengar tillbaka 10 fald.

Mjo, det fick dom ju minst sagt. Jag skulle för övrigt oxå kunna lägga en sådär 20:- eller vad gräsbiten jag tog nu kostade. Såg annars inget större samband mellan segerfirandet och huliganism.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 129
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alltså: inga slagsmål, ingen hets med publikvärdarna, ingen hets mot polisen (för de va inte på arenan). Bara för att det står "AIK" i tidningen så börjar alla spy galla och hitta på en massa skit, vi var glada och sprang in på planen och grattade spelare och tog ett par saker som minnen, samma som DIFs killar. (vi hade dock ingen tårgas, det var ett prank exklusivt DIF)

Vet inte vem det var riktat till men i regel läser jag inte ens kvällstidningarna. I det här fallet har jag definitivt inte gjort det utan det jag skrev är baserat på ord och bilder från närvarande råttor.

 

Överhuvudtaget så kritiserade jag inte, personligen tyckte jag det såg lite komiskt ut med en målbur uppsläpad på läktaren.. kaos. :)

 

De som var på plats vet hur det gick till, resten kan bara gissa, och det blir sällan bra gissningar.

Eller få händelseförloppen berättade av närvarande folk vars syfte med berättelserna inte är att sälja fler lösnummer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De som var på plats vet hur det gick till, resten kan bara gissa, och det blir sällan bra gissningar.

Eller få händelseförloppen berättade av närvarande folk vars syfte med berättelserna inte är att sälja fler lösnummer?

 

Låter historian likadant från VSKs håll som från AIKs tror du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De som var på plats vet hur det gick till, resten kan bara gissa, och det blir sällan bra gissningar.

Eller få händelseförloppen berättade av närvarande folk vars syfte med berättelserna inte är att sälja fler lösnummer?

 

Låter historian likadant från VSKs håll som från AIKs tror du?

Vet ej men orkar du så ta en titt på http://www.globaltifo.com/forum/viewtopic.php?t=686&postdays=0&postorder=asc&start=0 och döm själv. Om det nu har något med det jag skrivit att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...