Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har varit på Prima och småspelat lite dom senaste dagarna men har inte sett till en endaste storlirare, eller, ja, ett par kanske men inte TheSea, Zweig och alla dom. På vilka siter spelar dom egentligen? Bara undrar.

Sen, har pokerforum.nu eller något ett IRC-nätverk som ni hänger på? Vill bara veta så kanske man kan ställa sånna här frågor lite lättare, hehe.

* Flytt till Poker OT - QoS *

Postad

Ingen officiell kanal för pf.nu men många av oss håller till i #pokersnack på Quakenet

Edit; så går det när man multitaskar, nån hinner före och så ser man ut som ett fån för att man upprepar samma sak ;)

• 3 weeks later...
Postad

Alltså, vart är folket? :) Har inte sett några av dom stora namnen på Prima nu på evigheter! Vart håller Zweig, Undercover, TheSea och grabbarna hus egentligen? Någon som vet? Någon måste ju veta! Jag har astråkigt och vill se lite highstakes poker! :D Hehe.

Postad
Alltså, vart är folket? :) Har inte sett några av dom stora namnen på Prima nu på evigheter! Vart håller Zweig, Undercover, TheSea och grabbarna hus egentligen? Någon som vet? Någon måste ju veta! Jag har astråkigt och vill se lite highstakes poker! :D Hehe.

TheSea lirar ju mycket på B2B iaf..

Postad
Vilka klienter är det då? Jag är inte så haj på så många siter och grejer. Många lirar ju på B2B, Partypoker(party?) och allt vad det är. Jag blir förvirrad. :P Ge mig lite adresser så jag kan ladda ner klienterna. :D

Jag tycker detta ( http://www.pokerzone.tv/ ) är bättre än att hänga på highlimit-borden där man ändå sällan ser vilka kort som spelades.

Klicka på "Watch now", högerklicka sedan i det nya fönstret välj "Zooma" och "Helskärm".

Postad

Vad är det där för något då? Live Games? Hehe. Jag vet inte varför men det känns inte lika intressant. Internet-poker for the win! :P Det är så massivt när någon sitter inne på ett bord med $50K liksom. :D

Vart kan man titta på dom där TV Broadcast-borden på Prima osv?

Postad
Vad är det där för något då? Live Games? Hehe. Jag vet inte varför men det känns inte lika intressant. Internet-poker for the win! :P Det är så massivt när någon sitter inne på ett bord med $50K liksom. :D

Vart kan man titta på dom där TV Broadcast-borden på Prima osv?

Huh? Nä det är PokerNightLive, dvs det som visat prima borden..
Postad
Vilka klienter är det då? Jag är inte så haj på så många siter och grejer. Många lirar ju på B2B, Partypoker(party?) och allt vad det är. Jag blir förvirrad. :P Ge mig lite adresser så jag kan ladda ner klienterna. :D

Jag tycker detta ( http://www.pokerzone.tv/ ) är bättre än att hänga på highlimit-borden där man ändå sällan ser vilka kort som spelades.

Klicka på "Watch now", högerklicka sedan i det nya fönstret välj "Zooma" och "Helskärm".

Verkar ju va rätt så rutten upplösning, helskärm blir iaf fucked för mig.

Postad

Verkar ju va rätt så rutten upplösning, helskärm blir iaf fucked för mig.

Klicka bara på länken, då skall det öppnas i Media Player. Välj "Visa", "Videoklippsstorlek", 200%. Eller "Alt+3". Behövs ju inte HDTV för att kolla poker ;))

Postad
Jag menar alltså dom där "TV Broadcast Table"-borden. Furious_Bob och shen sitter där bland annat. Vad är det där om då?

Det är här du kan se sånt.... Fast du kommer se ALLAS kort!

Postad
Grymt. :D Lite roligare att se sådär, hehe. :D Tack så mycket mates. Kan någon ge mig URL igen till hemsidan där man kan välja gamesen? pokernightlive.co.uk eller vad var det dom visade i rutan? :D
Man kan inte välja något, det finns bara en kanal och kommentatorerna väljer borden..
Postad
Ah, okej. Soft. Men vilken sida är det man ska gå in på för att se detta igen då?

:shock::shock::shock::shock::shock:

Under detta meddelande står det "Föregående" understruket och i blå färg...

Prova att klicka där så kanske du hittar länkarna igen.

Eller vill du att man skall göra hembesök och starta upp det åt dig.

Man undrar ju hur du hittade till forumet över huvudtaget.