Katt3n Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 MaLiik, hur definierar du risk? Citera
Hjort Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Du kan väl knappast mena att det är bra att vara risktagare i poker, För det första, jo det är det. För det andra så krävs en hyffsad risktolerans för att spela poker över huvud taget, det är alltså en förutsättning. Citera
Vertical Mind Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Ja de där Team Betsson var intressant. Har spelat på Betsson och bara Betsson i snart ett år och aldrig sett röken av nåt Team, inte heller på de liveturneringar jag deltagit i/sett live/sett på TV. Jag jobbar dessutom för Cherrybolagen (concern där Betsson ingår) och har inte hört eller sett nåt om detta. Kommer givetvis att ta upp det på nästa möte dock. Förtydliga kanske??? Citera
Saint_Bjorn Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Du kan väl knappast mena att det är bra att vara risktagare i poker, För det första, jo det är det. För det andra så krävs en hyffsad risktolerans för att spela poker över huvud taget, det är alltså en förutsättning. Luktar repris av sommarens höjdardebatt "Kens AK". Kom igen grabbar! Citera
optlagony Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Ja de där Team Betsson var intressant. Har spelat på Betsson och bara Betsson i snart ett år och aldrig sett röken av nåt Team, inte heller på de liveturneringar jag deltagit i/sett live/sett på TV. Jag jobbar dessutom för Cherrybolagen (concern där Betsson ingår) och har inte hört eller sett nåt om detta. Kommer givetvis att ta upp det på nästa möte dock. Förtydliga kanske??? Vi har spelar EPT i Barcelona samt lite mindre turneringar. Vi kommer spel samtliga EPT och andra större turneringar i europa. Citera
MaLiik Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Luktar repris av sommarens höjdardebatt "Kens AK". Kom igen grabbar! Skall skriva något lång och smaskigt för er när jag har lite att göra på jobbet och har lite mer lust än jag har nu Citera
Fysikern Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Fan man skulle vara en attraktiv tjej, så mkt lättare att få stejk Citera
Nickefik Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Fan man skulle vara en attraktiv tjej, så mkt lättare att få stejk Operation? +EV? Citera
cDk Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Kan man inte bara dra slutsatsen att det är individen i sig som är bra/dålig på poker oavsett kön? Citera
vetgirig Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Kan man inte bara dra slutsatsen att det är individen i sig som är bra/dålig på poker oavsett kön? Ja, men vem har störst chans att locka unga hormonstinna män med pengar på fickan ? Citera
deadfish Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 expressen artikel I vilket del av pokermiljonen spelade hon? edit, hittade själv hon medverkade i program nr två. Citera
Recommended Posts