TANDEMCYKELN Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Vänner, Jag har inte sett till Kubo på ett bra tag. Är det någon som vet vad Kubo har för sig? 23 september är Kubos sista inlägg postat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AoZ Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Kubo var fi på ett 5CD bord iförrgår tror jag det. Höjdpunkten var när han synade mitt fyrtal i nior (9999) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bimpi Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Han kanske har bytt nick till PoL0. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 3 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Kubo var fi på ett 5CD bord iförrgår tror jag det.Höjdpunkten var när han synade mitt fyrtal i nior (9999) Detta är konstigt. Jag forskade lite till och gick in på Kubos hemsida[*] och såg då att han spelat "Huun-Huur-Tu - Xöömeyimny Kagbas-La Men (I Will Not Abandon My Xöömei)" klockan 20.09 i dag. [*] http://www.last.fm/user/Kubo/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Saknar du någon som tillrättavisar dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Jag tror de andra moderatorerna har kidnappat honom för att de var uttråkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Måns Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Hans fula avatar dödade honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freeman Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2005 Hans fula avatar dödade honom WORD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2005 Har han kanske upptäckt att det finns en värld utanför pokerforum.nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2005 Jag tror han bara samlar krafter för att kuna stänga 600 trådar på 12 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2005 Ok. Lycka till med bonusjagandet då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaLiik Postad 4 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2005 Har han kanske upptäckt att det finns en värld utanför pokerforum.nu? Hädelse! Vi måste stena den här avfällingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2005 Är ni helt säkra på att den sk. "kubo" existerar? Kanske ni som inbillar er att han finns. En karaktär skapad av samvetet i ert undermedvetna till för att tillrättavisa era misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2005 Har han kanske upptäckt att det finns en värld utanför pokerforum.nu? Finns en risk att han fastnat i BF2 träsket istället. Någon hade iaf postat med samma avatar på http://www.bf2.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2005 Kubo har postat i moderatorgruppen så han har inte försvunnit Så tro inte ni har fria tyglar att posta vad ni vill nu... the big eye is watching Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2005 Kubo har postat i moderatorgruppen så han har inte försvunnit Så tro inte ni har fria tyglar att posta vad ni vill nu... the big eye is watching Så du menar att verkligen spelar nog roll vad vi postar? Är det avgörande för om han låser tråden eller inte menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 Haha, tack för omtanken, suckers! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 Haha, tack för omtanken, suckers! haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 Är ni helt säkra på att den sk. "kubo" existerar? Kanske ni som inbillar er att han finns. En karaktär skapad av samvetet i ert undermedvetna till för att tillrättavisa era misstag. Jag tror han är en av QoS låtsas kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 Jag tror han är en av QoS låtsaskompisar * TP - busen * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 Jag tror att han är en av QoS låtsaskompisar. * TP - busen * * TP - stieach * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 Jag tror han är en av QoS låtsas kompisar Du menar ungefär som Jekyll & Hyde? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 Jag tror han är en av QoS låtsas kompisar Du menar ungefär som Jekyll & Hyde? Tror snarare att det förhåller sig som Alfons Åberg och hans låtsaskompis Hemlige Mållgan /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 Jag tror han är en av QoS låtsas kompisar Du menar ungefär som Jekyll & Hyde? Good cop, bad cop. Så är det! Alter egot Kubo smiskar upp oss i brygga medan QoS smeker ner oss till viloläge igen med en lärdom rikare. Genialiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 Tror snarare att det förhåller sig som Alfons Åberg och hans låtsaskompis Hemlige Mållgan WTH, sluta snacka skit om mig och Kubo nu! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts