Gå till innehåll

NLT - Trn, 14/9, 24hPOKER, 2.5k guarantee!


parre

Recommended Posts

Tyckte också 75€ va lite väl mycket för en 2.5k gua...då tex ladbrokes kör 30k guaranteed för $100. Hur fördelas priserna på 24h?

Eftersom det aldrig blir några extrapengar på Ladbrokes så är ju värdet på 24h bättre.

 

Inga extrapengar? Rebuysen get väl extra pengar el vad menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom det aldrig blir några extrapengar på Ladbrokes så är ju värdet på 24h bättre.

 

Tror du det blir extrapengar ikväll då? Sist jag kollade så var det över 30 reggade om jag minns rätt - lär bli många fler iom satelliten ikväll samt andra som köper in sig?

 

Eller har jag bara missförstått konceptet med extrapengarna?

 

Till er som inte har råd, spela en satellit. Mycket lotto i början - 500 marker från start bra, så det blir typ 2-3 pers allin nästan varje hand, men om man har lite tur i början kan man gå långt. Rekommenderar dock att ta alla tre addons man får ta, även om man ligger bra till, då mörkarna ökar oerhört snabbt i förhållande till stackarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga extrapengar? Rebuysen get väl extra pengar el vad menar du?

Nej, det som gör en Guaranteed extra attraktiv är ju möjligheten att siten själv får skjuta till pengar. Det är mycket, mycket bättre om siten slänger in 1k än om det är tomtar som betalat in de pengarna, för tomtarna kommer ju inte torska alla sina pengar i snitt. Storleken på prispoolen är ju inte intressant i sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här sitter man och försöker få tiden att gå första dan på jobbet efter nästan 3 månaders pappaledighet. Vad händer då?

 

Jo, helt plötsligt stormar sambon in genom dörren och säger "kommer du ihåg att det är vår 8-årsdag idag? Nu följer du med mig för jag har en överraskning på gång."

 

Vi kanske inte alls ses vid finalbordet ikväll då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...