Djens Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 jag åkte just på en pissig utdragning här mot precis samma kille , kalla mig tiltad? han e relativt passiv och inte så duktig. Har lite problem med spelet igen. Funderar på om det här spelet är EV+ i längden. Seat 3: tigliger ( $338.68 ) Seat 4: Heylilbudy ( $302 ) Seat 5: Stavio26 ( $17.65 ) Seat 6: I_am_butiful ( $141.10 ) I_am_butiful posts small blind [$1]. AZbags posts big blind [$2]. ** Dealing down cards ** Dealt to I_am_butiful [ Jc Ac ] Sir_Pro calls [$2]. AZbags: nh tigliger calls [$2]. Heylilbudy: ty Heylilbudy calls [$2]. Stavio26 calls [$2]. I_am_butiful calls [$1]. AZbags checks. ** Dealing Flop ** [ 9s, Qd, Tc ] Den här floppen letade jag efter, en kung ger mig en dold nöt samt att jag har ett RR-drag. I_am_butiful bets [$9]. AZbags folds. Sir_Pro folds. tigliger folds. Heylilbudy calls [$9]. Stavio26 folds. ** Dealing Turn ** [ 9c ] <-- Färgdraget, dock parning. I_am_butiful checks. Heylilbudy bets [$15]. I_am_butiful calls [$15]. <-- syna här? ** Dealing River ** [ 7c ] Beta ut här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rezzpect Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Jag skulle beta å hålla för ögona Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 synar du turn måste du beta turn när färgdraget kommer. du har ingen anledning att tro att han har ett hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 3 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Med tanke på att han bara synar dig på flopp så kan det betyda att han har satt ett set och inte sätter dig på stegdrag, så nöjer sig med syn alltså, men känns även som att han kan lira TPTK såhär (?). Turn känns det som att han betar ~1/2 pot för att hoppas på att du slår om? eller så vill han bara mjölka. Känns som att han borde lägga ut omkring potbet med TPTK när det är FD+SD ute. Om man ska syna här eller ej krävs väl att ha sett hur har lirar TPTK vs SET/KÅK innan, om man inte kan sätta han på floppat set så är det juh given syn i mitt tycke Då du klonkat färg på river (och tror du leder) så tycker jag ett värdebet känns vettigt? Slår han om så är det fold? Om du checkar känns det som att han betar ut hårt med många olika händer som du kan ha slagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts