Gå till innehåll

Asian Poker Tour i Stockholm 7 oktober!


igk82

Recommended Posts

Jag täntke medverka, verar kul o hyffsat billigt.

 

Har inte betalat ännu för jag e lite osäker på en sak. När jag registrerar mig så för sidan vidare mig till en annan med ett tort TANK YOU och ngn konstig inloggningsgrejj för nyhetsbrev. Är det rätt? Är det bara att betala?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag täntke medverka, verar kul o hyffsat billigt.

 

Har inte betalat ännu för jag e lite osäker på en sak. När jag registrerar mig så för sidan vidare mig till en annan med ett tort TANK YOU och ngn konstig inloggningsgrejj för nyhetsbrev. Är det rätt? Är det bara att betala?

 

Min lillebror som reggade mig han som tipsa om touren ;) Jag väntade tills mitt namn kom upp. Står ej som betald pynta via internetbanken i fredags kanske dröjer till på måndag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe hur visste du att jag var han i ljusblå tröjja? Hade glasögon och ett fett jävla munnsår kan jag tillägga. Vem var du?

 

Pendlade mellan 5-9k i marker och när blindsen var på 300/600 kände jag att jag behövde dubbla för att hänga med då jag bara hade 5k kvar typ, alltså under avarage. Efter en 1800 raise med AJ (1a bra handen på 30min) så fick jag en reraise mot mig och sen var alla pengar inne och borta när han visade AA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...