igk82 Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Nån från forumet som ska lira den? 350:- inköp 250 går till prispotten, dryga 50 anmälda. Inget krav att man ska ha asiatiskt påbrå För mer info http://www.friedrice.se/ * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Är det säkert att man inte behöver vara asiat för att lira till 29% rake? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
igk82 Postad 2 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 hehe glömde skriva att dem 100 kronorna är för inträde och hyra av dealers och dylik, är fest efter, dem har hyrt ett stort uteställe.. Bar, dansgolv m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
C-Line Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Är det plus ytterliggare 80kr i inträde med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
igk82 Postad 2 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Är det plus ytterliggare 80kr i inträde med? De ingår i dem 100 kronorna du betalar i "rake". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
C-Line Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Ajt... Men är det säkert att det finns platser kvar nu. Hur ser dom vem som betalar osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 hehe glömde skriva att dem 100 kronorna är för inträde och hyra av dealers och dylik, är fest efter, dem har hyrt ett stort uteställe.. Bar, dansgolv m.m. Låter MYCKET bättre nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
C-Line Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Jag täntke medverka, verar kul o hyffsat billigt. Har inte betalat ännu för jag e lite osäker på en sak. När jag registrerar mig så för sidan vidare mig till en annan med ett tort TANK YOU och ngn konstig inloggningsgrejj för nyhetsbrev. Är det rätt? Är det bara att betala? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
igk82 Postad 2 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Ajt... Men är det säkert att det finns platser kvar nu. Hur ser dom vem som betalar osv? Inte så mkt koll på de där, står max 50 pers, du skriver ditt namn när du betalar. Finns de inte plats finns ju karaoke tävlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
igk82 Postad 2 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Jag täntke medverka, verar kul o hyffsat billigt. Har inte betalat ännu för jag e lite osäker på en sak. När jag registrerar mig så för sidan vidare mig till en annan med ett tort TANK YOU och ngn konstig inloggningsgrejj för nyhetsbrev. Är det rätt? Är det bara att betala? Min lillebror som reggade mig han som tipsa om touren Jag väntade tills mitt namn kom upp. Står ej som betald pynta via internetbanken i fredags kanske dröjer till på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
C-Line Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 igk82: Hur lång tid tog det innan du kom uipp på sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
igk82 Postad 2 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 igk82: Hur lång tid tog det innan du kom uipp på sidan? drygt en dag, tråkigt att dem inte har info om strukturen över tävlingen dem har kört denna ett antal gånger nu och dem borde ha ork att skriva något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
C-Line Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2005 Jag kom upp efter ca 30min så betalade. I värsta fall får man ju typ pengarna tillbaka om det skulle bli fullt. SÅ nu är jag iaf reggad Må bäste man vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
igk82 Postad 3 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2005 Nu står man som betald och touren är fullsatt Känns som man va ute i sista stund. C-Line fick du plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
C-Line Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Jupp fick plats. Aldrig varit på Öst100 så får nog gå dit lite innan. Skulle ju dessutom vara i någon annan lokal, ljustergränd 50 stod det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derra Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Är det helt slut på platser?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
C-Line Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
igk82 Postad 8 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 C-Line vem va du? Chansar på han i ljusblå tröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
C-Line Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 hehe hur visste du att jag var han i ljusblå tröjja? Hade glasögon och ett fett jävla munnsår kan jag tillägga. Vem var du? Pendlade mellan 5-9k i marker och när blindsen var på 300/600 kände jag att jag behövde dubbla för att hänga med då jag bara hade 5k kvar typ, alltså under avarage. Efter en 1800 raise med AJ (1a bra handen på 30min) så fick jag en reraise mot mig och sen var alla pengar inne och borta när han visade AA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
igk82 Postad 8 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Jag va han med mp3 spelare jag kom 3a fittspel AK mot AQ mot en som hade 2 bb mindre än mig Q på flop duh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
igk82 Postad 8 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 hehe hur visste du att jag var han i ljusblå tröjja? Hade glasögon och ett fett jävla munnsår kan jag tillägga. read! mate READ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
C-Line Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Okej då vet jag precis vem du var vi satt mittemot varanda på bord 1. Spelade väl skit just i den handen jag åkte ut men men. Fattar ändå inte hur du kunde se att det var jag hehe. Hur fan hittar man en pokerforum.nu read? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Flyttar över till Pokerresultat, så kan post-game snacket fortsätta. Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts