BrutalFalukorv Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 Undrar vilken mat som man borde äta som profisionell poker spelare. Det får ju inte ta för mycket tid från poker, vara näringsrik och kunna ätas under längre tid. Sedan måste ju även priset vara det rätta. Fast kanske om man är en prospelare så kan man har råd att äta vad man vill Citera
cheunce Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 Fisk! word! plus tillberhör med lågt Gi för jämt blodsocker. Köp Paluns kokböcker med GI mat finns ett flertal stycken som jag tycker är väldigt bra. Citera
Svinto Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 Och vill man bara ha nåt att tugga på finns det ju torkade sardiner på djurmatshyllan i de flesta affärer. Citera
heltok Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 bästa tråden om matlagningstips någonsin Citera
elvis77 Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 Utan snus skulle det inte fungera. Citera
fore_man Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 En familjekebabpizza! Den är näringsrik med lite sallad och tomater, god och stor så att den räcker ett par dagar. Citera
freeman Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 En familjekebabpizza! Den är näringsrik med lite sallad och tomater, god och stor så att den räcker ett par dagar. dagar? bara jag som kan tycka i mig en familjekebabpizza själv? Citera
cheunce Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 En familjekebabpizza! Den är näringsrik med lite sallad och tomater, god och stor så att den räcker ett par dagar. dagar? bara jag som kan tycka i mig en familjekebabpizza själv? Nej en familjepizza är inga problem för mig heller En vanlig pizza blir man ju inte mätt på Citera
dr noob Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 Fet fisk på en bädd av agave. Råris. Juice. Alternativt euroshoppers brödrostade fiskpinnar mellan två knäcke med majjo om du är student/drägg. Ökar garanterad EV'n så att du har råd att låta Melker komma hem och laga det åt dig. Citera
stitchio Postad 29 September , 2005 Rapport Postad 29 September , 2005 steka bacon ägg och sen vitt bröd i fettet som är kvar i pannan och göra en dagobertmacka av det. Är man rädd för att det ska vara onyttigt kan du kasta in lite gurka i mellanlagrena. Riktigt bra! (bra på bakfyllan också) Citera
Recommended Posts