Gå till innehåll

Kontakta CDON.com:s kundtjänst?


jaroiten

Recommended Posts

Ja, hade tänkt casha ut lite poker marker och handla lite på cdon.com, dock så är det lite trubbel för mig att kontakta dem.

 

Kan ju dra bakgrundsinfo:n först..

Alltså jag är en svenskmedborgare bosatt i Finland för tillfället, utan några vidare finska kunnskaper. Därför valde jag svenska flaggan (man kan ju välja på de 4 norden nationerna plus en EU flagga) när jag kom till cdon:s första sida. Och visst sidan kom på svenska och allt och jag fyllde i registrerings formuläret, men efter 3-4 gången de sa att mitt personnr. var ogiltigt gav jag upp. Så testade återigen idag, men valde denna gång finska flaggan där i början, och visst nu funka det att registrera sig. Men problemet är ju då att hela sajten är på finska vilket jag inte gillar så där 100%igt, dessutom saknar jag en massa svenska filmer i utbudet och en del 2/3 erbjudanden osv.. Lite jobbigt, nåja det viktigaste för mig är i alla fall att jag får siten på svenska, sen övriga saker är bonus.

 

Men hur gör jag nu för att kontakta deras kundtjänst via email? Ifall jag försöker lista ut något klurigt genom att klicka på deras "Kundservice" menyval hamnar jag bara i onändliga cirklar utan att bli något klokare.

 

HJÄLP! :oops:

 

Och ge gärna fina tips på vad man kan inhandla på siten.. Hade tänkt spendera max $200, och har väl typ tänkt ut saker till ett värde för $90 nu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...