Vitae Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Hej alla! Täntke börja lira inom Ongame/Pokernetwork (Pokerroom, etc) och funderade på Hollywoodpoker p.g.a. fördelaktig signup, etc. Dock ligger företaget som äger den siten i Costa Rica, och jag letar därför efter EU-alternativ. Såg att paf.fi hade poker genom Ongame och det verkar ju både säkert och ligger inom EU. Har någon här provat att spela hos dem och isf. - fungerade det smärtfritt? EDIT: Läste nu om rakehöjningen inom nätverket, så det verkar inte så lockande längre...men det är likväl intressent att höra från någon som spelar via paf.fi... * RP och flytt till Övriga pokersajter - QoS * Citera
gdaily Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 säkert och ligger inom EU Säkert, javisst, men teänk på att Åland faktiskt inte ligger inom EU skattemässigt sett (precis som kanalöarna). Det är av den anledningen vi köper skattefri sprit på Finlandsbåtarna. Så svaret är väl att ingen riktigt vet om PAF är skattefritt eller ej. Citera
Vitae Postad 27 September , 2005 Författare Rapport Postad 27 September , 2005 Var det inte på Åland den prejudicerande lotten var köpt? Citera
SpaderKing Postad 28 September , 2005 Rapport Postad 28 September , 2005 säkert och ligger inom EU Säkert, javisst, men teänk på att Åland faktiskt inte ligger inom EU skattemässigt sett (precis som kanalöarna). Det är av den anledningen vi köper skattefri sprit på Finlandsbåtarna. Så svaret är väl att ingen riktigt vet om PAF är skattefritt eller ej. Så då måste man alltså betala 30% skatt på vinsterna från BJ/Roulette och spelmaskinerna? Citera
APC Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Tänkte spela kryssningssatteliten ikväll men undrar om de tar neteller på PAF? Vid registreringen kväver de oxå att man anger bankkonto, varför då? Finns annars väldigt lite info om insättning uttag mm. Är det något mer som är speciellt med PAF jämfört med andra siter? Citera
gdaily Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Jag har säkerligen fel i skattesituationen för det där halvår gamla inlägget, förresten... Citera
Colderose Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 Jag har säkerligen fel i skattesituationen för det där halvår gamla inlägget, förresten... Ser inget större fel i det. Åland är EU-medlem, men har en del undantagsbestämmelser. Precis som du säger är ett viktigt undantag just beskattningsfrågorna. Citera
AbcPokerBot Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Hur är utbetalningarna, är de snabba? Bonusar? Citera
sverigekungen Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 jag bor i finland och utbetalningarna brukar ofta ske samma dag. inga bonusar att vänta. tycker du ska testa bestpoker om du tänker lira ongame, dom har trevlig vip-shop.. Citera
Recommended Posts