scouserandy Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 nu kom jag in igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 18 April , 2006 Rapport Share Postad 18 April , 2006 Har också haft mycket problem idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 20 April , 2006 Rapport Share Postad 20 April , 2006 Är nått harv, kommer inte ens in i klienten, står bara: Letar efter nyaste uppdateringar... Sen i aktivitetshanteraren finns MPPoker.exe som ej går stänga ner Vad ska jag jö? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Nu laggar det hårt på Prima. Går inte ens att logga in för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
needleye Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Mmm F******** kul när man sitter i 6 SnG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Nu åker pengarna ut därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Björn85 Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Det är de jävla freerollsen som orsakar detta. 11k online just nu varav 10k spelar freeroll. Hahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 23 April , 2006 Rapport Share Postad 23 April , 2006 Problem igen på Prima. Någon freeroll som spökar igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 23 April , 2006 Rapport Share Postad 23 April , 2006 Bisarr sida. Men det kommer ju nästan alltid runt klockan sju på kvällen. Måste överbelastas helt enkelt. Dags att bygga ut servern?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RonnieP Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Spelade på Bet365. Det fungerade bra ett tag sedan låste sig programmet flera ggr, så jag fick sitout. Bla en gång när jag satt med KnKnKn! Någon mer som haft samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Konstigt, jag verkar vara en av få som aldrig har några problem med Prima. Det funkar hur bra som helst för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts