Gå till innehåll

Forumets bästa/mest intressanta dagbok?


oggeking

Vem skriver pokerforumets bästa/mest intressanta pokerdagbok?  

314 medlemmar har röstat

  1. 1. Vem skriver pokerforumets bästa/mest intressanta pokerdagbok?



Recommended Posts

Vafan, är jag bara trea? Får ta och mobilisera mina eventuella fans då.

 

Alla som röstar på mig erbjuds ta del av en natt i Frihamnen, helt gratis.

Alla som röstar på mig erbjuds ta del av mina pengar när jag fylleslaskar på Sviten... eller, fan, det gör ju alla redan. Helvete, tilt.

 

Äsch, jag pallar inte vara rolig på beställning. Jag kan bara skriva långa och innehållslösa kåserier om ditten och datten som folk av någon anledning verkar intresserade av.

 

Eftersom det skulle vara alltför självgott, okej att jag är jävligt självgod av mig men så lågt kan jag inte sjunka, att rösta på sig själv så går min röst till den eminente lösaggroslaskaren _-_ (eller om det var -_-, klarar aldrig av att hålla reda på strecken. Din badstreak vänder snart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag följer många men vill verkligen framhäva Morberg:s dagbok trots att jag inte spelar FL av olika anledningar.

Den är "snygg" och med många bra disskusioner om olika händer från många kunniga inom FL.

 

Kul, man tackar!

 

(Har själv inte röstat på något av alternativen i tråden då jag bara följer FL-dagböcker och hittade inte någon sådan.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...