Gå till innehåll

Spinky: NL200 och Vindsurfing


spinky

Recommended Posts

Jo säkert.. de var 1 och ett halft år sedan.. vet inte hur jag hade spelat den idag förmodligen slått om turn =)...

 

ny kula nu.. som sagt internet är väldigt segt så de blev bara 50 händer typ men fick in 2 halv stora potter... så nästan ett inköp upp... inga speciella händer..

 

nu måste jag dra.. hoppas på att peta in lite poker imorgon.. gl hf

 

/spinky

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 154
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Såå ja bra dag.. tyckte jag spela ok men jag borde nog degat in ett par gånger.. där jag bjöd på hela min stack när dem drog sina 2outare 2 ggr...

 

Vart down 1k nånting ett tag men la ner senare 3 inköp back...

 

En hand jag undrar om är om bluffen är buuu eller bää..

 

Jag CO: 88

 

FI SB: XX

 

Raisar CO och får omslag från FI som är standard typ av spelare. I detta läget känns de som implicita oddsen finns för om 8:an kommer..

 

Flop: A 9 4 rainbow

 

Han betar 2/3 pott jag reraisar nästan 3 gånger hans bet.. han blixt ställer... lätt fold.. AK lixom ;)

 

Vad tycker ni om den bluffen. Har han mer KK QQ JJ i de läget för att bluffen ska bli bra??

 

Tack all input, gl hf

 

/Spinky

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra vind idag.. fick en halv go katapult med selen på vindsurfingen idag gick bra dock men man e inte så frän efter de.

 

Efter gårdagens spel är jag inte extremt sugen på att lira men de vägde upp med att man fick cleana med en tjej. tyvärr va hon en grisklubba men dem ska ju inte slippa undan..

 

Ska se om de kan komma upp lite intressanta tankar idag..?!

 

gl hf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad hände igår....? jo vart konferans grupp ute på hotellet. Deloitte är här på besök. Jag blev positivt överraskad hur ung organisation dem hade. Det sa jag till chefen också innan han skulle hålla välkomst möte. Hoppas de blir fylleslag nu så de kanske händer något spännande. Jag spelade non stop 7 timmar poker igår. Är sliten men jag hade bra rush igår så kunde inte sluta,vände 2 inköps backet till lill plusset 1600$ sen tappa jag en del igen.

 

Hinner nog inte med någon poker idag.. gör inget gött och var ifrån det också. Ska ta och leta upp ett par walkie talkies. Varför använder inte folk sånt mer? De måste ju vara nöten?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...