Plox Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Postad 5 Oktober , 2005 Tjena Johan, kommer nog inte att få ihop mer än mina 2000 VIP poäng som det ser ut nu, så om ni har många möss över så PM:a gärna mig Citera
HeyJohan Postad 6 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2005 mbman: Det ska jag se till att vi gör. De skickas från ett svenskt företag så inget gränskorsande Plox: Vi ska se om vi kan skaka fram en till dig också Mvh Johan Citera
Plox Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Man tackar för det. Går det bra om jag beställer en i Heyshopen eller ska jag lugna mig lite? Citera
mirage Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Hej Johan har du hört nått mer angående denna, när ni ska skicka ut den? beställde för 10 dar sen.. mvh Mirage Citera
LillaMy Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Kanon erbjudande! Tyvärr var jag inte observant på att denna fanns och har ju bara drygt 2000 VIP på kontot, kanske kommer en nytt erbjudande med denna om man tjatar tillräckligt, eller? /mvh Citera
HeyJohan Postad 11 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2005 Den första omgången skickades i torsdags och ska vara framme i morgon - onsdag. Resterande skickas ut nu under veckan och i början av nästa. Det var en sjuk mängd möss som gick åt Mvh Johan Citera
mbman Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Postad 12 Oktober , 2005 Hur många? *nyfiken* (Kanske är affärshemligheter iofs..) Citera
wedo Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Postad 12 Oktober , 2005 Hur vet man om man kom med i första eller andra omgången? Tror jag beställde på söndagen innan erbjudandet gick ut. Citera
HeyJohan Postad 12 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2005 mbman: Sorry, det är siffror som vi inte släpper. Hade vi däremot jobbat med kärnvapenutveckling hade jag kvittrar som en kanariefågel wedo: Det får man reda på om man PM:ar mig på lördag när jag är tillbaka från jakten. Kan tyvärr inte se det härifrån. Mvh Johan Citera
dannnne88 Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Postad 12 Oktober , 2005 Har vip poängen dragits ifall musen skickats? Citera
HeyJohan Postad 12 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2005 I vissa fall JA, men i de flesta fallen NEJ Mvh Johan Citera
wedo Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Postad 12 Oktober , 2005 wedo: Det får man reda på om man PM:ar mig på lördag när jag är tillbaka från jakten. Kan tyvärr inte se det härifrån. Kom på att man kan kolla brevlådan också Fast där låg inget så jag antar att jag får mitt nästa vecka då. Citera
Erraaa Postad 16 Oktober , 2005 Rapport Postad 16 Oktober , 2005 Hur går det med utskickningen? Citera
Dionysos Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 nej det är dåligt med det... väntar fortfarande, sittandes på min filt brevid brevlådan Citera
wedo Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 hmmm, har någon fått nån produkt hem över huvud taget? HeyPoker kanske väntar tills de blir genomskådade och sen drar vidare till något annat land och något annat forum Citera
Albert Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 hmmm, har någon fått nån produkt hem över huvud taget? HeyPoker kanske väntar tills de blir genomskådade och sen drar vidare till något annat land och något annat forum Jag fick filmen Rounders ifrån dem helt apropå men jag kan anta att jag fick den på grund utav min förlust, men det visar ändå vilken fin service de har. Min mus är det ingen brådska med men nu har man varit dum och lovat bort iPoden till flickvännen och snart börjar det bli ett stort hål i mitt öra om den inte dyker upp snart Citera
wedo Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 hmmm, har någon fått nån produkt hem över huvud taget? HeyPoker kanske väntar tills de blir genomskådade och sen drar vidare till något annat land och något annat forum Jag fick filmen Rounders ifrån dem helt apropå men jag kan anta att jag fick den på grund utav min förlust, men det visar ändå vilken fin service de har. Min mus är det ingen brådska med men nu har man varit dum och lovat bort iPoden till flickvännen och snart börjar det bli ett stort hål i mitt öra om den inte dyker upp snart Jag fick också rounders =) Trevlig gest av dom, men det kanske ingår i planen för att vi ska ha kvar förtroendet för dom lite extra länge Citera
HeyJohan Postad 17 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Posten har återkommit med kollinummer på de Logitechar som gick iväg idag. De sista lämnar oss på torsdag, därefter är alla utskickade. Samtliga böcker som beställts har skickats ut idag bortsett från 3 som blivit restnoterade. De skickas även de på torsdag. Vi har nu gjort om vår lagerhållning för att undvika väntetiderna som uppstått och bortsett från Nanos ska man ha sin beställda vara inom 2 veckor. Mvh Johan Citera
jezaja Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Ge dom som ska ha sin nano 2k istället o köpa den på applestore med 5 dagars leveranstid. Citera
HeyJohan Postad 17 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Applestore har slut på sina (i alla fall där vi köper dem), men har fått tipset att kolla Komplett.se som enligt sin sida har 100 exemplar i lager. Har skickat dem en beställning nu och hoppas att jag har bra nyheter i morgon bitti. Mvh Johan Citera
dj_feel Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Så den kommer denna veckan ifall man har tur ? vore väldigt trevligt ifall den kom Citera
Nidot Postad 17 Oktober , 2005 Rapport Postad 17 Oktober , 2005 Det hade väll varit en möjlighet om posten hade varit snabb Vilket den tyvärr inte är Citera
HeyJohan Postad 19 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Kom igen nu, det måste vara nån forummedlem som fått sina Logitechs idag? De sista går iväg i morgon och ska förhoppningsvis vara framme på fredag. I värsta fall måndag. Är det någon som på måndag kväll inte fått sin Logitech så PM:a mig eftersom jag har kollinummer på alla försändelser och vi kan då se var de har hamnat nånstans Mvh Johan Citera
Recommended Posts