HeyJohan Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 Logitech MX1000 halva priset för PF-medlemmar! Vi kommer omedelbart att lägga upp Logitech MX1000 i Hey Shop. Pris: 4.000 VIP Men, fram till och med söndag 2 oktober kan du som har öppnat konto via POKERFORUM.nus erbjudande köpa den för 2.000 VIP. Priset inkluderar självklart frakt. I MX1000 finns banbrytande teknik med en superkänslig och snabb lasersensor som är 20 gånger snabbare än gårdagens optiska musar. MX1000 har snygg och ergonomisk design. Den är uppladdningsbar och har en praktisk batterindikator på ovansidan. 8 programmerbara knappar och scrollhjul för både höjdled och sidled. USB & PS/2 anslutning. Erbjudandet gäller endast för er som signat via POKERFORUM.nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liam Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 Logitech MX1000 halva priset för PF-medlemmar! Vi kommer omedelbart att lägga upp Logitech MX1000 i Hey Shop. Pris: 4.000 VIP Men, fram till och med söndag 2 oktober kan du som har öppnat konto via POKERFORUM.nus erbjudande köpa den för 2.000 VIP. Priset inkluderar självklart frakt. I MX1000 finns banbrytande teknik med en superkänslig och snabb lasersensor som är 20 gånger snabbare än gårdagens optiska musar. MX1000 har snygg och ergonomisk design. Den är uppladdningsbar och har en praktisk batterindikator på ovansidan. 8 programmerbara knappar och scrollhjul för både höjdled och sidled. USB & PS/2 anslutning. Erbjudandet gäller endast för er som signat via POKERFORUM.nu! Hej Johan och tack för ytterligare ett bra erbjudande. Då jag är nöjd med min nuvarande mus så kommer ju självklart frågan - kommer fler erbjudanden av denna sort och hur ofta då isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 25 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2005 Liam: Såna här saker kommer lite från och till beroende på vad ni vill ha och vad vi lyckas få tag på. Tanken är att det ska dels ligga 2-3 bra erbjudanden hela månaden och sen kommer det ibland galenskaper som det här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 Kommer ni ha nat erbjudande med en psp eller en ipod som forra veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 25 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2005 PSP kan komma lite längre fram och Nanon kanske vi kommer att upprepa, men just nu är det lasermusen som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 Kan ni inte länka in en fin bild så även en idiot som jag fattar vad det handlar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 25 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2005 Får man göra så här QoS? Bilden visar musen fastsatt i ladd-enheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 Ser ju ut som ett "spöke" i scoobydoo serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 Har själv den musen och den är riktigt bra måste jag säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dj_feel Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 Perfekt ju ! har varit på jakt efter en ny mus sen den förra gick i väggen (kör just nu 2knappars hp-mus) så det blir till att spela lite den närmsta veckan här Tackar för detta Johan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 25 September , 2005 Rapport Share Postad 25 September , 2005 Går den beställa nu? Hittar inte den i shopen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Tack HeyPoker och HeyJohan för ännu ett bra erbjudande För er som vill veta lite om musen så har SweClockers ett bra test här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 26 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2005 Rille: Vi håller på att uppdatera shopen och den kommer upp under dagen. Vill du ha den pronto så skicka mig ett PM så lägger jag in din beställning manuellt. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Vill bara säga att det är jättebra med såna här erbjudanden. Har redan en bra mus men nästa gång tänker jag sätta mig på Heypoker och super grinda poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
suudde Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 VARNING*********Måste varna för den här musen! Den är groteskt stor, man får sjukt ont i handen när man spelar poker med den! Mina pokervinster rasade rejält när jag använde den här musen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 VARNING*********Måste varna för den här musen! Den är groteskt stor, man får sjukt ont i handen när man spelar poker med den! Mina pokervinster rasade rejält när jag använde den här musen! Vari ligger korrelationen här? Eller försöker du bara säga att du har små händer? Nåja, jag tycker den ser sjysst ut. Hinenr jag dra in 2k vips så omvandlas de nog snarast till en sådan! /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
suudde Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 VARNING*********Måste varna för den här musen! Den är groteskt stor, man får sjukt ont i handen när man spelar poker med den! Mina pokervinster rasade rejält när jag använde den här musen! Vari ligger korrelationen här? Eller försöker du bara säga att du har små händer? Nåja, jag tycker den ser sjysst ut. Hinenr jag dra in 2k vips så omvandlas de nog snarast till en sådan! /TF nop, det sjuka är att jag har stora händer ! Men såklart är det en smaksak vad man gillar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nattdjur Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 har en sån här mus redan tycker den är skön Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 VARNING*********Måste varna för den här musen! Den är groteskt stor, man får sjukt ont i handen när man spelar poker med den! Mina pokervinster rasade rejält när jag använde den här musen! Hahahahahah detta är humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 När kommer grejorna upp i shopen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Har en sådan sedan tidigare och tycker den är helt ok, stor nja, ligger bra i min hand iaf därmot rätt tung något alla "trådlösa" musar har en tendens att vara. Men vanesak, tycker den är mycke nice .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Har en sådan sedan tidigare och tycker den är helt ok, stor nja, ligger bra i min hand iaf därmot rätt tung något alla "trådlösa" musar har en tendens att vara. Men vanesak, tycker den är mycke nice .... Man kan väl lägga i/ta ur vikter ur den musen? Enligt min mening måste en mus väga en del. Microsoft har en del möss som inte väger mer än några gram och de är totalt värdelösa. Möss ska vara stora, enligt min mening. Dock är väl denna mus trådlös och det är enligt mig negativt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Nice då kan jag byta ut min lastgamla Intellimouse Explorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 har en sån här mus redan tycker den är skön Den där kommentaren kan lätt misstolkas av TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dannnne88 Postad 26 September , 2005 Rapport Share Postad 26 September , 2005 Hur ska jag göra när jag beställer då? ska jag bara beställa den som vanligt eller måste jag göra nåt speciellt för att få dne till detta pris förutom att signat via pf.nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts