Gå till innehåll

Veckans plus/minus resultat?


Ekblado

Recommended Posts

Får väll stick ut huvudet och visa en av de få minus resultaten.

- €80 på 1300 VIP poäng på Heypoker. Men med bonusen så är det +€50.

 

Har åkt på ett par riktigt tunga utdragningar så jag gick ner från €50 NL så jag har gått ner från 4 bord till 2 för att få lite bättre read. Sen håller jag på att exprementera med att spela lite mer aggresivt så man får väll räkna med att de komer att svänga lite ;)

 

Måste ju vara någon mer som har gått minus eller de kanske inte vågar skriva det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv fick jag nog efter ett par utdragningar på Prima. Satte mig med kvarvarande $400 på ett 3/6 Omaha bord. Synar en minraise av sb i bb med AKJ2 ds. Vi är 4 som ser floppen. Flop AJ2 rainbow och UTG bettar pot.Jag slår om till $240 och han ställer in. Jag vet att jag ligger efter men måste syna mina kvarvarande $100 till potten på $840. Han visar 2,2,6,7 för floppat set (öhh, va fan minraisar han i sb med den för??).

 

Turn 4, river 7. Tack och gonatt Matteprof! :(:evil:

 

Men vänta nu, markerna skjuts till mig och det visar sig att jag hittat flush med runner runner färg i klöver!.

 

<Matteprof wins $840, with a flush, Clubs

 

:lol:

 

Slutade nog veckan runt $500 plus totalt tack vare det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vänta nu, markerna skjuts till mig och det visar sig att jag hittat flush med runner runner färg i klöver!.

 

<Matteprof wins $840, with a flush, Clubs

 

:lol:

 

Slutade nog veckan runt $500 plus totalt tack vare det.

 

Haha, gjorde ungefär samma sak som du, hittade A225 mot två tokaggro spelare på PLO $400(Party). Blev all-in på floppen KT8 med två klöver. Hade 25klöver. Turn är 2:a, river blank. Slutsatsen... alla marker till mig. Mitt färdrag var dött, A hade gett stege till en annan. Mina outs var r-r 5or eller en 2:a. Potten var på ~ $650, vi va lite shortstacked allesammans.

 

Så veckan slutar på nollresultat med hjälp av den handen 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte spelat på ett par månader, satte in $50 i fredags, hade $1400 i lördags som under gårdagen hade sjunkt till $800. Spelar SnG's på PokerStars. Har haft en del tur.

 

Snackade även rejält full med Netellers support i lördags när jag kom hem efter några barrundor. Behöver jag säga att de stängde mitt account?

 

Mailade precis en bunt verifierande id-handling för att de ska öppna skiten igen. Kan bli problem att casha ut nu... :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får väll stick ut huvudet och visa en av de få minus resultaten.

- €80 på 1300 VIP poäng på Heypoker. Men med bonusen så är det +€50.

 

Har åkt på ett par riktigt tunga utdragningar så jag gick ner från €50 NL så jag har gått ner från 4 bord till 2 för att få lite bättre read. Sen håller jag på att exprementera med att spela lite mer aggresivt så man får väll räkna med att de komer att svänga lite ;)

 

Måste ju vara någon mer som har gått minus eller de kanske inte vågar skriva det ;)

 

Har gått plus denna veckan och vunnit tillbaka de €80 jag förlora förra veckan plus €110 => €190 plus denna veckan. Sen tillkommer Heypoker bonusen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+ ca $25K

 

Är det en normal vecka för dig?

 

nej, normal vecka är runt $13-15K

 

Du snittar alltså $14k/veckan ~$730k/året ~4,7Mkr/året

 

Du tror inte att du överdriver en aning nu?

 

Varför ska allt sånt här ifrågsättas egentligen... Möjligt att folk ibland överdriver sina resultat, men ändå? Finns väl dom som drar in miljonbelopp...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+ ca $25K

 

Är det en normal vecka för dig?

 

nej, normal vecka är runt $13-15K

 

Du snittar alltså $14k/veckan ~$730k/året ~4,7Mkr/året

 

Du tror inte att du överdriver en aning nu?

 

Varför ska allt sånt här ifrågsättas egentligen... Möjligt att folk ibland överdriver sina resultat, men ändå? Finns väl dom som drar in miljonbelopp...

 

Visst visst, men hur många då? Det vanligaste scenariot är väl att en spelare snittar mycket under en viss tidsperiod för att sen tappa. Nu vet jag ju inte vad för slags spelare Unreal är blev mest nyfiken när jag hörde hans siffror. Annars är det givetvis intressant vad en bra spelare kan förvänta sig att snitta på högre stakes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
+ ca $25K

 

Är det en normal vecka för dig?

 

nej, normal vecka är runt $13-15K

 

Du snittar alltså $14k/veckan ~$730k/året ~4,7Mkr/året

 

Du tror inte att du överdriver en aning nu?

 

Nej, men möjligtvis underdriver. För att jag skrev siffror som jag säkert snittar (minst) på, så mitt snitt kan va lite högre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...