Albert Postad 23 September , 2005 Rapport Share Postad 23 September , 2005 När jag lirade hos ex. bestpoker så var det inga problem att få hela sin HH skickad till sin mail, men när jag nu frågar hos heypoker så hänvisar de mig till HH:n på sidan och där kan man bara få fram sina 50 senaste händer. Är detta en omöjlighet att få sina händer skickade till en? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 23 September , 2005 Rapport Share Postad 23 September , 2005 Pokercluberupe var också villiga att skicka via mail. Men när jag frågade heypoker så var det tvärstopp. Dock har jag fixat ihop ett program nu som sparar HHs till hårddisken som jag tänkte dela med mig då det funkar bra. Är rätt mycket buggar och fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 23 September , 2005 Rapport Share Postad 23 September , 2005 Det fungerar så här: Om supporten har någorlunda OK belastning så mailar de hur mycket som helst. Om de har mycket att göra så tvingas de prioritera andra frågor och nekar därför. Det är aldrig fel att prova igen Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts