13_Outs Postad 11 Juni , 2006 Rapport Postad 11 Juni , 2006 Fixa en helt ny Klient!!! Den nuvarande är enligt mig mycket dålig. Blinkar kraschar korten försvinner/ligger kvar osv. Översikten är dålig på allt. ingen riktig Cashier osv osv. /A Citera
pluntzky Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Det här är så dåligt så det inte är sant, går inte att markera HH nummer i klienten längre utan man måste memorera dom för hand och skriva in. Helt sjukt dåligt, jag blir ju på tilt bara av detta. Sämsta skiten ever. Citera
Smokey_McPot Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Det här är så dåligt så det inte är sant, går inte att markera HH nummer i klienten längre utan man måste memorera dom för hand och skriva in. Helt sjukt dåligt, jag blir ju på tilt bara av detta. Sämsta skiten ever. Tänkte anmärka på samma sak. Citera
unfufu Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 kom en uppdaterind idag som fixade till problemen Citera
Dansa_LeiF Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Jag vill se Omaha SnGs Håller med som faan !! Citera
Recommended Posts