Gå till innehåll

24hPoker behöver era åsikter!


sostlind

Recommended Posts

  • Svars 129
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kommer ihåg gamla videospelet Asteroids (och även andra) när man blev bombarderad från alla håll så kunde man trycka på en knapp "Hyperspace" så slängdes man ut slumpmässig nånstans i rymden. En sån knapp skulle vara bra i turneringar om man blir bombarderad från alla håll så trycker man på den o blir slängd slumpmässigt till ett annat bord i turneringen.

 

:lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som framgår ganska tydligt här och i alla andra trådar om alla andra B2B-skin är det främsta önskemålet att nån från B2B kommer hit, visar upp sig och faktiskt talar om att de bryr sig om oss spelare.

 

Kommunikationen B2B-spelare är obefintlig och det är inget annat än en präktig skandal. Blundar de tillräckligt länge inför det faktum att de har sämst turneringsstruktur och högst rake på hela nätet kommer det kanske inte finnas några spelare kvar när de väl vågar titta.

 

24h och de andra skinnen tycker jag gör ett bra jobb i övrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fungerar kommunikationen" mellan 24h och spelarna...

 

Alla spelare SKRIKER "SÄNK RAKEN / INFÖR RAKEBACK" och 24h svarar men hur fungerar kommunikationen?

 

"SÄNK RAKEN / INFÖR RAKEBACK NU"!!!

 

bra, men... hur fungerar kommunikationen???...

 

 

Själv är jag en föredetta multitablare på B2B som nu har lämnat nätverket för jag har upptäckt att jag kan få ca $2k rakeback / mån (vilket är en stor andel av min månadsvinst) på andra sidor. Dessa sidor bryr sig oxå om att svara på emailen jag skickar. Ursäkta tonen i mitt inlägg, 24'ans emailsupport har kanske blivit bättre under sista tiden(innan var den i alla fall bedrövligt dålig på att svara).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sostlind: Jo det är möjligt att det faktiskt är mitt spamfilter som är för hårt påställt. Jag använder en hotmailadress till mitt 24poker-konto. Men det verkar skumt att andra mail från 24hpoker kommer fram och jag har aldrig haft något problem med någon annan support. Men man ska väl aldrig säga aldrig. Klart är i alla fall att det är den största källan till frustration för mig när det gäller 24hpoker i nuläget. Och btw jag fick inte svar från gräddfilssupporten heller. Mycket märkligt. Jag kanske får byta mailadress då?

 

Nu löste ju du mitt problem ändå snabbt och smidigt men alla kanske inte har turen att ha hittat till det här forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Vi arbetar idag med ett projekt på 24hPoker som har till syfte att förbättra kommunikationen och relationen mellan 24hPoker och er kunder. Ett led i analysarbetet är få veta vad 24hPokers befintliga kunder tycker om hur kommunikationen i stort fungerar."

 

 

Jag länkar vidare till denna tråd:

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=16637&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

 

Erat svar:

 

"FAQ är fel. Nya kommer. Det ska stå överstiger €0.30.

 

mvh Stefan"

 

 

HeyPokers svar:

 

"Innan ni börjar flamea oss sönder och samman:

Det här ska kompenseras, men jag måste få lite tid att räkna på omfattningen av skadan samt se hur vi ska lösa kompensationen.

 

Wedo: Vi är skyldiga dig en riktigt god middag som tack för din uppmärksamhet.

 

Mvh Johan"

 

 

 

:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha möjlighet att Handhistoryn sparas lokalt på den egna datorn om man önskar så. Detta för att kunna använda program som pokertracker etc.

 

Detta ser jag som ett måste. Spelar man mycket vill man ha bra koll på hur det går osv. Att kunna ladda ner 50 HH's åt gången är ju helt sjukt. Fixa åtmistonde så att man kan ladda ner senaste dygnet som på Prima.

 

/Balobas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ärligt, vilken del av kommunikationen tycker ni funkar???

 

Här sitter flertalat och uttrycker sitt missnöje över flerttalet funktioner i er produkt, men ni är lika tysta för det. Mest uppenbart är ert turneringsupplägg, det är helt odugligt.

 

Om ni ändå sagt att -"Vi tycker turneingsupplägget är bra, det skall vara som det är" då hade ni kunnat kalla det kommunikation, men nu säger ni inget, ni har inte sagt NÅGOT om allt som folk klagar eller skriver inlägg om.

 

Kommunikation handlar om att två parter är involverade, att ni också säger något, inte att ni sitter där tysta...

 

Det är ett uppenbart exempel på er kommunikation som inte funkar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen

 

Tyvärr var vi inte tydliga nog när vi postade tråden, läget är nämligen såhär: Denna tråd är ett av flera verktyg i analysdelen av ett projekt som just nu genomförs på 24hPokers marknadsavdelning. Tråden har till syfte att höra vad våra kunder uppfattar som negativt och positivt, framförallt gällande hur kommunikationen (utskick, hemsidan, osv fungerar) Meningen var (i denna tråd) inte att vi skulle sitta och svara på t ex varför B2B's nät är segt eller varför turneringarna har för kort struktur, det först och främst vill vi få en bild av exakt var det finns ett missnöje. Nästa steg i detta projekt innefattar fokusgrupper som bjuds in, för att genom en levande diskussion ytterligare få en bild av vad 24hPoker kan förbättra.

 

Självklart vill vi gå in och svara på alla era förslag och åsikter, men just denna tråd var mer för att lyssna, men ska försöka gå igenom de punkter som tagits upp mest:

 

Strukturen på turneringar:

Den största anledningen till varför det blir så brant som det blir i slutskedet av turneringarna är för att många spelare väljer att utnyttja all den tid dom kan vilket gör att det oftast inte spelas speciellt många händer under de perioder som ligger nära bubblan. Detta beror ju på att vi inte har "hand by hand". Vi arbetar idag med B2B på denna lösning, och den kommer införas inom en relativt snar framtid. Vi har även redan nu i vissa turneringar ändrat så att periodtiderna blir längre desto längre fram i turnernen man kommer.

 

Rake

Ett lojalitetsprogram kommer införas som ger mer tillbaka till dig som spelare, vi vill dock att allting ska fungera 100% innan vi går ut med ett datum men det ska inte ta alltför lång tid innan detta införs.

 

Jag förstår att det ibland kan se ut som att vissa frågor om t ex varför nätet är segt aldrig besvaras, men det är viktigt att förstå att det är ett annat bolag (B2B) som håller i detta. Därmed inte sagt att vi inte har ett stort ansvar, vi vill inte skylla ifrån oss och ska försöka svara även på dessa frågor.

 

Men det är jätteviktigt att alla ní som kommer med kritik förstår att vi tar åt oss och arbetar på att göra sajten bättre, det är därför vi startade tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strukturen på turneringar:

Den största anledningen till varför det blir så brant som det blir i slutskedet av turneringarna är för att många spelare väljer att utnyttja all den tid dom kan vilket gör att det oftast inte spelas speciellt många händer under de perioder som ligger nära bubblan. Detta beror ju på att vi inte har "hand by hand".

 

Nej, det håller jag inte med om. "Stallande" är väl ett problem iofs, och "hand by hand" bör införas snarast, men det gör ju inte att strukturen blir brantare. Det stora problemet är att blinderna ökar med mer än det dubbla på två perioder i slutskedet av turneringen, en alldeles för snabb ökning. Imho.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår att det ibland kan se ut som att vissa frågor om t ex varför nätet är segt aldrig besvaras, men det är viktigt att förstå att det är ett annat bolag (B2B) som håller i detta.

 

Det är inte alls viktigt för oss spelare att förstå att det är ett annat bolag som sköter det. Det är er skyldighet att se till att vi, era kunder, ert levebröd, behandlas med respekt, även från er plattformsleverantör.

 

Vi försöker även få en kontaktperson från B2B hit som kan hjälpta till att svara på frågor om nätet, osv.

 

Hur svårt kan det vara? 24h är väl fortfarande delägare i B2B? Det är ju bara att peka med hela handen på ansvarig person och säga "De här frågorna ska vara besvarade inom 24 timmar!" Det är ju drygt ett år sedan vi började ropa efter respons :roll:

 

Även om det skulle vara så att ni inte längre är delägare i B2B tycker jag ändå att det är ett ytterst rimligt krav ni kan ställa på er pokerplattformsleverantör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strukturen på turneringar:

Den största anledningen till varför det blir så brant som det blir i slutskedet av turneringarna är för att många spelare väljer att utnyttja all den tid dom kan vilket gör att det oftast inte spelas speciellt många händer under de perioder som ligger nära bubblan. Detta beror ju på att vi inte har "hand by hand". Vi arbetar idag med B2B på denna lösning, och den kommer införas inom en relativt snar framtid. Vi har även redan nu i vissa turneringar ändrat så att periodtiderna blir längre desto längre fram i turnernen man kommer.

 

Det är inte bara att den är för brant mot slutet som är problemet. Startstacken är för liten också. Nu måste man i princip dubbla upp på de två första nivåerna för att inte vara för kort för att ha manöverutrymme när man kommer till 3:e.

 

Rake

Ett lojalitetsprogram kommer införas som ger mer tillbaka till dig som spelare, vi vill dock att allting ska fungera 100% innan vi går ut med ett datum men det ska inte ta alltför lång tid innan detta införs.

 

Särbehandling av kunder är en DÅLIG ide'. Förra gången jag råkade ut för det var i banksammanhang, vilket ledde till att jag omgående bytte till en annan bank. (*)

Dat är möjligt att vissa lockas av att tillhöra de "utvalda", men ta inte för givet att de som inte "kvalar in" reagerar med att försöka uppnå detta upphöjda tillstånd. Det finns andra pokersajter...

 

/pem

 

 

 

(*) För många år sedan; jag skulle ha mitt första bostadslån och gick till "min" bank, dåvarande Nordbanken. För att få diskutera olika möjligheter för topplån, amorteringar m.m. kostnadsfritt, och inte bara fylla i en ansökan i blindo och hoppas, var man tvungen att vara "pluskund". Ett av de många kraven för att vara "pluskund" var att man hade lån i banken... jag gick då runt hörnet till Handelsbanken, där jag aldrig satt min fot tidigare, och fick diskutera lån i en halvtimme och tog lånet där också. Sedan bad jag dem öppna konton och överföra allt från Nordbanken, som jag sedan dess aldrig haft att göra med. Skitbank. :P

Därmed inte sagt att Handelsbanken är världens bästa (den är rätt dyr t.ex.), men i kundbemötande krossade de konkurrenterna när detta begav sig i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Men det är jätteviktigt att alla ní som kommer med kritik förstår att vi tar åt oss och arbetar på att göra sajten bättre, det är därför vi startade tråden.

 

Hur svårt är det att göra en förändring så att era kunder antingen kan få sina HH:s sparade på sin egen dator eller att man kan ladda hem fler än de 50 senaste?

Är det verkligen så svårt att ändra det eller vill ni inte förändra det?

Eller måste ni först ha tio möten och "bjuda in era fokusgrupper för att genom en levande diskussion ytterligare få en bild av vad 24hPoker kan förbättra"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strukturen på turneringar:

Den största anledningen till varför det blir så brant som det blir i slutskedet av turneringarna är för att många spelare väljer att utnyttja all den tid dom kan vilket gör att det oftast inte spelas speciellt många händer under de perioder som ligger nära bubblan. Detta beror ju på att vi inte har "hand by hand". Vi arbetar idag med B2B på denna lösning, och den kommer införas inom en relativt snar framtid. Vi har även redan nu i vissa turneringar ändrat så att periodtiderna blir längre desto längre fram i turnernen man kommer.

 

Det är inte bara att den är för brant mot slutet som är problemet. Startstacken är för liten också. Nu måste man i princip dubbla upp på de två första nivåerna för att inte vara för kort för att ha manöverutrymme när man kommer till 3:e.

 

Rake

Ett lojalitetsprogram kommer införas som ger mer tillbaka till dig som spelare, vi vill dock att allting ska fungera 100% innan vi går ut med ett datum men det ska inte ta alltför lång tid innan detta införs.

 

Särbehandling av kunder är en DÅLIG ide'. Förra gången jag råkade ut för det var i banksammanhang, vilket ledde till att jag omgående bytte till en annan bank. (*)

Dat är möjligt att vissa lockas av att tillhöra de "utvalda", men ta inte för givet att de som inte "kvalar in" reagerar med att försöka uppnå detta upphöjda tillstånd. Det finns andra pokersajter...

 

/pem

 

 

Lojalitetsprogrammet kommer inte särbehandla någon, alla spelare har samma chans att få tillbaka av det man spelar för. Däremot blir det naturligt att de som betalar mer i rake kommer få tillbaka mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...