Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 38 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"Bonus Whores is currently offering a HUGE exclusive bonus for Hollywood

Poker (a Poker Network skin)-a 1000% up to $10,000 15x points bonus when using bonus code 'HPBW10K.' The bonus expires in 365 days from time of deposit. It releases in increments of $100 and players may withdraw part of their deposit without losing their bonus. "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar det komma sådana här bonusar? Skall man logga in på sina gamla konton då och då för att inte missa dem?. Vore schysst om man kunde få dem att mäjla erbjudanden istället :?

 

Ibland har jag fått mail men oftast går jag in och kollar mitt party- och empirekont med jämna mellanrum.

 

Du lär få fler bonusar så det är inget att hänga upp sig på. Vad är det för bonus på expekt du ska cleara? Är det insättningsbonusen? Är för själv i den situationen efter att jag har tagit ut 40% av min rulle pga ett inköpa av PSP plus ett par spel ;) Fördelen är att jag nu har plockat ut mer än jag satt in ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladbrokes.com

Sign-up bonus in $ $100

Deposit bonus in % 25%

The bonus is up to $100 at a 25% deposit match for new players. Minimum deposit is $50. Stake the total value of your initial poker chip purchase within 14 days to release the bonus.

 

Lätt eller svår clearad?

 

För att få max bonusen så måste du sätta in $400 och satta $400 själv på borden du spelar på. Svårt att säga hur lätt eller svårt det är. beror på vilken nivå du spelar på och om du spelar aggresivt eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...