Gå till innehåll

Allt om framtidsångest!

Zyr

Recommended Posts

Vad ska ni göra med era liv? Vad ska ni plugga till och jobba med i framtiden?

känns som det inte finns några bra och roliga jobb, vad ska man ta sig till?

ställ inte sådanna frågor på ett pokerforum, du vet ju att svaret kommer vara en blandning mellan orden proffs och poker ;)

T ex porr-peskoff

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför sikta in sig på något så kortsiktigt som att bli något. Så när du uppnåt detta inom 6 månader vad gör du då?

Bättre att sikta på vem du vill vara så kommer allt annat runt omkring att fixa sig.

Det där är ju bara sant om man anser att man inte är mer än sitt jobb. :D

Länk till kommentar

• 6 months later...

Jag har ta mig tusan världens roligaste yrke! Pokerjournalist. Jobba med sin hobby utan att behöva riskera sin rulle! :D Resor hit och dit, nya intressanta människor varje dag, man får lira mot än den ena, än den andra! Fan vilket svin jag är när jag tänker efter...

Länk till kommentar

Professionell lyxprostituerad som får välja sina kunder varvat med omahagrind på nätter/dagar när nu jobben inte krockar, sen vill jag komma hem till min ubersöta flickvän som har nybakade bullar att erbjuda.

Allvarligt talat vill jag ha ett respektabelt, intressant jobb , gärna emd miljöinriktning, jag kan se mig själv som environmental controller på ett större företag, alternativt syssla med biokemi på hög nivå.

Kombinerat med poker som sidosyssla förstås, antar man är hooked for life när man börjat.

Länk till kommentar