Zyr Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Vad ska ni göra med era liv? Vad ska ni plugga till och jobba med i framtiden? känns som det inte finns några bra och roliga jobb, vad ska man ta sig till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Vad ska ni göra med era liv? Vad ska ni plugga till och jobba med i framtiden? känns som det inte finns några bra och roliga jobb, vad ska man ta sig till? Alkis verkar rätt trevligt. edit!: Nu menar jag alltså en sån där som sitter och chillar i stadparken hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
antfarmer Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Jag tycker du ska doktorera i teoretisk matematik. /Ant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Alternativt en volta på Hall. Att dela cell i 5 år med Zethreus tror jag kan vidga mer än vyer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Vad ska ni göra med era liv? Vad ska ni plugga till och jobba med i framtiden? känns som det inte finns några bra och roliga jobb, vad ska man ta sig till? ställ inte sådanna frågor på ett pokerforum, du vet ju att svaret kommer vara en blandning mellan orden proffs och poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thekid Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Läkare ska jag bli, för det är precis sådär glammigt o ballt som de visar på ER. Skämt o sido, jag kan inte tänka mig ett mer intressant yrke. Varje dag nya människor, nya öden. Svårt att bli uttråkad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Vad ska ni göra med era liv? Vad ska ni plugga till och jobba med i framtiden? känns som det inte finns några bra och roliga jobb, vad ska man ta sig till? ställ inte sådanna frågor på ett pokerforum, du vet ju att svaret kommer vara en blandning mellan orden proffs och poker T ex porr-peskoff Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 pokerforum.nu bästa ottråd 2005 Hur man hanterar alla dessa frågor har jag funderat flera år på(utan svar). Jag återkommer med ett långt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Jag ska bli bäst, lyckligast och berömd inom det jag väljer att syssla med. Alternativt alkoholiserad spelmissbrukare. Vänta. Det är jag redan. Så vi tar alternativ 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Varför sikta in sig på något så kortsiktigt som att bli något. Så när du uppnåt detta inom 6 månader vad gör du då? Bättre att sikta på vem du vill vara så kommer allt annat runt omkring att fixa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cafka Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Varför sikta in sig på något så kortsiktigt som att bli något. Så när du uppnåt detta inom 6 månader vad gör du då? Bättre att sikta på vem du vill vara så kommer allt annat runt omkring att fixa sig. Det där är ju bara sant om man anser att man inte är mer än sitt jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barry_Lyndon Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Jag vill åka till Australien och leta guld, hitta feteklimpen (eller många små) och sen löka resten av livet... /Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 17 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2005 JAG SKA BLI EN ALKOHOLHEST Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 17 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2005 pokerforum.nu bästa ottråd 2005 Hur man hanterar alla dessa frågor har jag funderat flera år på(utan svar). Jag återkommer med ett långt inlägg. mm visst är det hårt, ser fram emot ditt llllåånnnnngggggg inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 4 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2006 toppace hur går det? vill ha ditt svar nu,hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smitaren Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 Enligt Stahl här på forumet ska jag bli trädgårdsdesigner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 JAG SKA BLI EN ALKOHOLHEST passa dig, ryktet säger att några chalmerister bestämde sig för att bygga en alkoholhest för att man inte längre skulle kunna säga "det finns ingen alkoholhest på chalmers" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
adde_snoppskalle Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 har allvarliga funderingar på att bli rörmokare. känns som en säker marknad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 ja ångest över livet. fan asså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chapman Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 har allvarliga funderingar på att bli rörmokare. känns som en säker marknad ja då får man ju både kröka och gänga på arbetstid -gamal rörmokarskämt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 Jag har ta mig tusan världens roligaste yrke! Pokerjournalist. Jobba med sin hobby utan att behöva riskera sin rulle! Resor hit och dit, nya intressanta människor varje dag, man får lira mot än den ena, än den andra! Fan vilket svin jag är när jag tänker efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 5 April , 2006 Rapport Share Postad 5 April , 2006 Professionell lyxprostituerad som får välja sina kunder varvat med omahagrind på nätter/dagar när nu jobben inte krockar, sen vill jag komma hem till min ubersöta flickvän som har nybakade bullar att erbjuda. Allvarligt talat vill jag ha ett respektabelt, intressant jobb , gärna emd miljöinriktning, jag kan se mig själv som environmental controller på ett större företag, alternativt syssla med biokemi på hög nivå. Kombinerat med poker som sidosyssla förstås, antar man är hooked for life när man börjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 5 April , 2006 Rapport Share Postad 5 April , 2006 Enligt Stahl här på forumet ska jag bli trädgårdsdesigner. Sakta men säkert börjar du acceptera det märker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts