QoS Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Okej, pinsamt nog så ÄLSKAR jag idol på TV4! Daniel Lindström har en låt med en gittarslinga från en gammal Motown låt (tror jag), den har också används i nån rätt RnB låt (typ Destinys Child eller liknande), nån som vet vilken vilken låt det är? Sample från cdon.se Ja, jag har funderat på det här i ett par timmar nu och devalanteriel kan inte svara trots att han anser sig vara kunnig inom området musik. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 15 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2005 Är det fel att jag funderar på att joina hans forum? http://www.daniellindstrom.com/forum/ Det kommer vara jag och alla 14-åriga kids! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 15 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2005 Sluta skratta åt mig och svara på frågan istället... - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Jag.... kan... inte... måste... skratta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Ja, jag har funderat på det här i ett par timmar nu och Joel kan inte svara trots att han anser sig vara kunnig inom området musik. Hörru! Du frågade om jag lyssnar mycket på musik, inte om jag är expert på fjortisidoler... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 15 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2005 Man kan nästan tro att det är ett JOPKE, men tragiskt nog så är det helt seriöst. Kubo, vet att du också är en Idol junkie, vad är det för låt! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Ingen aning, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Jag har inte fattat vad som är bra med IDOL, men i guess det skall finnas tvprogram för alla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hickmott Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Har inget ljudkort på min jobb-dator, annars skulle jag eventuellt kunna lista ut det. Får se om jag kan få tag i en vettig dator under dagen, annars kan jag lyssna först på söndag. //Hickmott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 16 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2005 Måste jag posta denna i OT om ni inte vet? Fan vad pinsamt! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Ja egentligen så borde ju nån flytta ut tråden eftersom den är helt klart felpostad här inne iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Varför vill du veta vilken låt en sunkig gitarrslinga är tagen från? Skaffa lite riktig musik istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruff Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Jag kom att tänka på QoS när jag såg killen som framförde breakdance samt låten bala-de-li. Någon mer än jag som såg det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Hallå! Det Var QoS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flibben Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Jag kom att tänka på QoS när jag såg killen som framförde breakdance samt låten bala-de-li. Någon mer än jag som såg det? Som Djens sa, det VAR QoS, och det borde du sett, förstått och upmärksammat! bra jobb QoS, frågan är bara varför du inte valde att ha PF.nu keps/tröja/byxor/kalsonger/flagga och markerset med dig, dåligt tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 17 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2005 Ruff, no comments! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Jag kom att tänka på QoS när jag såg killen som framförde breakdance samt låten bala-de-li. Någon mer än jag som såg det? Som Djens sa, det VAR QoS, och det borde du sett, förstått och upmärksammat! bra jobb QoS, frågan är bara varför du inte valde att ha PF.nu keps/tröja/byxor/kalsonger/flagga och markerset med dig, dåligt tycker jag! Haha skrattar fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 17 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2005 Ingen som kan hjälpa till med låten alltså? - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Länken funkar inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Tittar inte på Idol, vill inte titta på Idol och vill framförallt inte lyssna på något från Idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emf Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 bra jobb QoS, frågan är bara varför du inte valde att ha PF.nu keps/tröja/byxor/kalsonger/flagga och markerset med dig, dåligt tycker jag! För att chips inducerar hemskheter för QoS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fido Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 Men sluta mata forumtrollet nu! Enough is enough! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 18 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2005 Loveless, det är suuupermysigt, du måste se det! emf, muhhahaaa! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 Hallå!Det Var QoS! http://www.tv4.se/bredband/category.aspx?treeId=301924&pid=17565 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 jahaaa du Qos. Det ser ut som det är jag som blir din Riddare på vit springare. Låten heter: My love wont let you down. Får man en guldstjärna i din lilla svarta bok nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts