Gå till innehåll

Vad lockar över spelare till nya sajter?


Cosmo80

Recommended Posts

Sitter och funderar över hur nya sajter lockar över spelare från redan existerande sajter? Är man bara trött på den "gammla" sajten eller är det så att den nya har bättre erbjudande, grafik, promotions?

 

Vad vill spelaren ha när man väljer sajt? Spelar själv lite på alla möjliga, fastnar aldrig riktig för någon sajt. Men kul o höra vad övriga gejmers tycker o tänker om sajtbyte o varför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror väl lite på vad syftet med sitt spelande är, men jagar man bonusar så är juh helt klart det som avgör om man ska spela där eller ej.

 

Har nog kört minst 20 olika sajter men inte speciellt många jag tyckt om.

 

Men bortser man från bonusar så ser prion ut så här för mig:

 

1 - bra/snabb service

2 - Grafik och hur klienten funkar fö. (tex, kör multipokers grafik på alla partysatjer.. för så jäkla skön)

3 - snabba cashouts? (tex multipokers bankkonto cashout äger!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De olika sidorna lockar ju en hel del med bonusar och jag tror det funkar ganska bra. Men för mig är nog det viktigaste att det är smidigt att ta ut pengar, hatar när det ska krånglas till eller tas massa avgifter.

 

Så..

1. Insättning och cashout

2. Klienten

3. Motståndet

 

Bonusar bryr jag mig bara om ifall jag vill jaga nån fet bonus just för tillfället, nu råkar ju Multipoker ha allt av det jag kräver och därför lirar jag där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är jag intresserad av! Hur får jag multipokers grafik på t.ex Eurobet?

 

Där skulle en tråd ligga i det ämnet men QoS verkar ha städat bort lite väl mkt :)

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=679422

 

Titta här för crypto o 24h:

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=7591

 

Iaf så är webbservern nere för tillfället men där ligger numera en party-skin generator, så man kan välja bakgrund, bord, knappar från alla olika klienter (även egna renare) o matcha ihop till sin perfekta mix.

Om några veckor då servern kommer upp igen o jag har lite tid över så ska det fixas upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 - Grafik och hur klienten funkar fö. (tex, kör multipokers grafik på alla partysatjer.. för så jäkla skön)

 

Detta är jag intresserad av! Hur får jag multipokers grafik på t.ex Eurobet?

 

Du tar alla grafik som ligger i mappen där du installerat och kopierar/ersätter filerna i eurobet-mappen. Minns inte vad mappen heter, för sitter inte hemma just nu. Men ska inte vara så svårt att hitta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 - Grafik och hur klienten funkar fö. (tex, kör multipokers grafik på alla partysatjer.. för så jäkla skön)

 

Detta är jag intresserad av! Hur får jag multipokers grafik på t.ex Eurobet?

 

Du tar alla grafik som ligger i mappen där du installerat och kopierar/ersätter filerna i eurobet-mappen. Minns inte vad mappen heter, för sitter inte hemma just nu. Men ska inte vara så svårt att hitta.

 

Kan någon göra detta lite mer konkret så det inte blir några fel när jag försöker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...