Loveless Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Det är fullt möjligt att vinna vm utan att göra ett spelmål. Citera
Bikern Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 MEN FÖR HELVETE FÅ IN BOLLEN I MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!!!!!!!!! Citera
Bikern Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Jaha det var 650 bagis åt fanders!!!!!!! *suck* Citera
FordPrefect Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!! Citera
Bikern Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaa....MååååååL!!!!!!!!! Måååål!! Jippi... Citera
Bikern Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Sååå sjukt var nästan värre än mot Italien i EM...men det var faan grymmare!!! Aldrig älskat Zlatan mer än då!! Minns ni?? Citera
Luca Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Dammit. Kom just hem från jobbet och ser att jag ställt in fel kanal på videoinspelningen. Har fått in golf i stället för fotboll. Hittar inte uppgifter i TV-tablåerna om repris. Någon som vet om matchen reprissändes av någon kanal? I natt? I morgon? Citera
MerC Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Hittar inte uppgifter i TV-tablåerna om repris. Någon som vet om matchen reprissändes av någon kanal? I natt? I morgon? Verkar som att TV4+ reprissänder matchen 07:00 imorgon bitti. Citera
DunderKlump Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Rivrad än en gång, men det är jag fanimig glad för Citera
Luca Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Hittar inte uppgifter i TV-tablåerna om repris. Någon som vet om matchen reprissändes av någon kanal? I natt? I morgon? Verkar som att TV4+ reprissänder matchen 07:00 imorgon bitti. Ja titta det gör dom ju. Woohoo. Tack för det MerC. Citera
Swalling Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Dammit. Kom just hem från jobbet och ser att jag ställt in fel kanal på videoinspelningen. Har fått in golf i stället för fotboll. Hittar inte uppgifter i TV-tablåerna om repris. Någon som vet om matchen reprissändes av någon kanal? I natt? I morgon? Ingen TV på jobbet? ... Citera
Luca Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Dammit. Kom just hem från jobbet och ser att jag ställt in fel kanal på videoinspelningen. Har fått in golf i stället för fotboll. Hittar inte uppgifter i TV-tablåerna om repris. Någon som vet om matchen reprissändes av någon kanal? I natt? I morgon? Ingen TV på jobbet? ... Tyvärr får vi inte in TV4 på monitorerna på operationssalarna. Tror för övrigt att ansvarsnämnden skulle ha synpunkter om vi skaffade det... Citera
WinstonSmith Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Ja, det kanske inte bara är min kära vän som spelar in fotbollsmatcher men lite sjukt är det. Nu till frågan: har inte Mellberg ståfräs vid avspark mot T&T? Klart man kan vara upphetsad inför en match men det är pga sådana händelser som jag tycker att det är ok för spelarna att ha sex dagen innan. Citera
busen Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Sjukt mycket bilar som kör omkring i stan o tutar jävligt gött att vi e vidare! Citera
Njursparven Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 Vidare?!? lugn o fin nu va... Ja, vi är vidare så länge T & T inte stänker in en massa mål mot Paraguay. Edit: Samtidigt som vi torskar mot England förstås. Citera
Zyr Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 eller om vi torskar med massa mål mot england säg att T&T vinner med 1-0 och vi förlroar med 2-0 T&T slutar på -1 mål och sverige -1 men då har båda lagen gjort lika många mål,hur avgörs det då? vi förlorar med 2-0 medans T&T vinner med 2-1 mot ett omotiverat paraguay, då är vi ute kan mycket väl hända Citera
Recommended Posts